Verpestende dagen dat altijd op de goede dagen gaan *heb hekel eraan!*

  • 15 August 2019
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal...
En zoals elke keer zoals vandaag heeft mijn nep pa zegt dat ik straks weer moet gaan lunchen om 12 met iemand and hij gaat weer zeuren erover dat ik iets anders moet eten want ik zei alleen maar dat er maar 8 kleine simple ij nhs waren gestoomd en ik at maar 4 en dat is helemaal niet genoeg en of het erger kon hij ZEI dat ik iets anders moest eten WAARVAN IK STEEDS NEE EN WOOROM zei want ik zei tegen hem dat het MAAR KLEINE WAREN EN AT MAAR 4 OP en hij ging daarna extra zeggen van dat ik slecht doe en daarna zijn punt zeggen waarvan het geen heeft om dat te zeggen omdat ik WEL MEER DAN 1.000X HEB GEHOORT EN DAARNA GEEFT HIJ MIJ DE SCHULD 2X ALS DE 1STE IS GEWEEST EN DAARNA DE VOLGENDE EN WORD ER GEK VAN EN HIJ HEEFT GEWOON GEZEGT WAT IK HEM NOG MEER HAAT EN DAT IS: doe niet zo boos bla bla bla bla bla bla en zo haten mensen je omdat je nu zo doet bla bla bla bla bla..

MAAR IK ZEI GEWOON DAT HET ZIJN SCHULD IS OMDAT HIJ ZELF DE DAG GEWOON VERPEST EN DAT IS GEWOON GEEN TOEVAL!!!!! HET GEBEURT ELKE KEER MAAR!!!!


KAN HIJ NIET GEWOON ZIJN LAFE SNAVEL DICHT HOUDEN????!!!! OF MOET IK DAN HET ZWARE WERK DOEN ?!?!?!?!!??!?!?!?!?!?!! 😡😡😡🤬🤬😵😡😡😡😡😠😠😠😠😡😡😠😠

1 reactie

Ik heb een paar vragen voordat ik je kan helpen.

  1. Is dit een stief-, pleeg- of adoptievader? Je distantieert jezelf van hem door hem je "nep" vader te noemen. Is dit misschien ook een reden voor frictie tussen jullie?
  2. Waarom moet je lunchen met iemand, en wie is dit van jou (kennis, vriend, familielid, etc.)? Ligt je probleem bij het feit dat je het niet wil, of dat je vader elke keer commentaar levert over wat je doet?
  3. Ik snap het gedeelte over het eten in zijn geheel niet. Zou je dit duidelijker uit kunnen leggen?
  4. Je vader zegt dat mensen je gaan haten om de manier waarop jij je gedraagt. Ik kan hieruit niet zo veel opmaken, dus daar doe ik geen oordeel over.
  5. Ik kan wel duidelijk zien dat je boos bent, en daar zal jij vast wel je redenen voor hebben, maar je moet uitkijken met de manier waarop je dat uit. Jouw vader kan zich hierdoor aangevallen voelen en daardoor op een nare manier reageren. Ik zeg niet dat je per see iets fout doet, maar hij kan dat wel zo ervaren.
  6. Ik zie dat je het ook over "zwaar werk" hebt. Wat bedoel je hiermee?

Reageer