Vraag

Vermist persoon

  • 3 September 2019
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een vriend van me is plots van de aardbodem verdwenen. Ik had 23 augustus met hem afgesproken ik had hem de dag ervoor wel nog berichten gestuurd maar hij reageerde niet. Hij is sinds 22 augustus ook nergens meer online op geweest. Hij beantwoord ook geen telefoontjes en als er iemand opneemt dan hoor je 26 seconden lang kraak geluid en dan wordt er opgehangen. Ik maak me nu zorgen en wil weten of de politie wat voor me kan betekenen. Ik ken geen familieleden en weet ook zijn precieze adres niet. Ik ken alleen een aantal andere vrienden van hem maar niemand heeft meer contact met hem gehad na de 22e. Help wat moet ik doen??

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Weet je niet of hij toevallig een broer of zus heeft waar je contact mee op kan nemen?
hoi!

Je vriend heeft zonder twijfel vrienden die zijn familie beter kennen. Aan die mensen kun je vragen of hij broers of zussen heeft of misschien wel het nummer van zijn ouders. Ik weet ook echt niet wat je anders kan doen.

Groetjes
S.
Hoi

Moest je je zorgen maken, lijkt het me verstandig om even bij de politie langs te gaan. Vertel daar gerust wat je hier verteld hebt. De politie weet welke maatregelen te nemen, zal het appreciëren dat jij je bekommert om je vriend, en zal je zo mogelijk op de hoogte houden.

Gr. Kenshin
Reputatie 3
Badge +3
Is hij al gevonden?

Wow, dat is heftig! Sorry trouwens voor mijn late reactie maar is hij al gevonden? 

Reageer