Skip to main content
Vraag

Verkracht door stiefvader

• April 20, 2025
  • 34 reacties
  • 2789 Bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

sanne
Forum|alt.badge.img+1
  • May 24, 2025

hey ik zie nu je update, en ik vind dat echt heel erg,  dat zou eigenlijk echt niet moeten kunnen, je vader zou minimaal 10 jaar straf moeten krijgen volgensmij, vooral met de hoeveelheid aan keren en de manier waar op, datis echt heel oneerlijk, hopelijk kan je kijken of je het opnieuw kan openen met je tante.

en over dat je nu in de jeugdzorg bent gezet, is dat best oneerlijk. in een isolatie cel zitten, vooral na iets heel traumatisch kan veel schade aanbrengen, hopelijk s dat niet het geval bij jou. 

Het is wel fijn dat je mentor je heeft bezocht, en hopelijk komt je moeder ook snel met je in contact.

en mijn persoonlijke advies over wat je jezelf aandoet, ik ga je niet vertellen van: oh niet doen!  Maar ik wil wel zeggen dat het vaak begint met kleine dingentjes en het kan uiteindelijk uitlopen naar ergere dingen. ik hoop dat je wel in de toekamst het voor elkaar kan krijgen dat je stopt, maar voor nu kan je misschien kijken of iedere keer dat je een neiging hebt om het te doen, dat je dan iets anders doet, probeer je handen bezig te houden, ga bijvoorbeeld papieren sterretjes maken (het is echt heel simpel en leuk om te maken) , of ga origami doen, kleien, tekenen, daarmee kan je ook soms wat frustratie kwijt.

als je ideeën nodig hebt voor dingen die je kan doen heb ik er altijd nog wel veel, en dat is ongeveer ook mijn grootste tip, gewoon iets vinden dat je leuk vind om te doen en het ook vaak doen. ik heb zelf ook door een depressie gekomen, ik was gewoon gaan kleien, tekenen, vouwen en andere dingen zoals dat gaan doen als ik me verdrietig voelde, en uiteindelijk hielp me dat echt heel veel.

he dan ook, Livvy ik geloof in je, je kan dit en het komt goed. <3

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 26, 2025

hé wat heftig dit,

belangerijk om te weten is dat jij hier niets aan kunt doen.

hij heeft jouw verkracht en dit is niet oke.

het lijkt mij ook heel heftig om in een isoleercel te zitten dat kan toch niet!! hij moest daar zitten 

heel veel sterkte kan je wwer een update geven 

groetjes Louis

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 10, 2025

Volgens mij heb je een tril eitje in gehad maar dit moest wel stoppen gelukkig heeft de schoonmaakster ingrepen dus is dat voorbij 

Maar de straf die hij krijgt vind ik wel heel laag zou je niet in beroep kunnen gaan voor een celstraf 

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 10, 2025

@Livvy 

Dit is heel erg. Dat je een een jeugdzorg moest begrijp ik wel, maar dan denk ik aan lieve mensen die je helpen. Niet in een isoleercel gestopt worden. Je vader zou ook meer straf moeten krijgen. Zeker omdat jij ook minderjarig en alles bent EN hij je duidelijk verkracht heeft. 

Veel succes🍀

• July 11, 2025

Hallo allemaal 

Hoe gaat het nu dan met je ​@Livvy ? 

Overleef je jeugdzorg een beetje ? 

Veel succes 🫡

Groetjes badeend 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 7, 2025

Hoe gaat het nu met je? Ook echt erg dat je vader zo weinig straf heeft gekregen

Forum|alt.badge.img

hey hey, hoe is het nu met je? hopelijk wat beter! x

GoldenRetrieverGuy
Forum|alt.badge.img+1

heyy ​@Livvy hoe ging je afspraak?? xx

Hey, hij ging wel goed! Ik heb helaas Chlamydia opgelopen, maar dat is gelukkig nu dankzij medicatie weer weg. Ik heb een nieuwe update gepost <3

Hey! Hoe gaat het nu met jou? Was wel even schrikken toen ik dit las...

Forum|alt.badge.img+1

Hey ​@Livvy  hoe gaat het nu met jou??