verkracht door broer??

  • 27 August 2021
  • 1 reactie
  • 1355 Bekeken

Badge

oké… ehh ik heb hier nog nooit met iemand over gepraat maar toen ik jonger was, 10 ofso begon mijn broer me een soort van aan te raken ofso? hij heeft me nooit geneukt maar wel betast enzo. Ik vind het stom om het verkracht te noemen omdat ik hem nooit gestopt heb ik vond het opzich wel interessant dus het  voelt alsof ik het er mee eens was maar als ik er nu over nadenk was het echt heel erg van hem en ik weet niet wat hem bezielde. Vroeger had ik er eigenlijk nooit problemen mee maar sinds een tijdje voel ik me echt ranzig en heb ik het gevoel dat ik nooit meer met mezelf kan leven. ik wil het niemand om mij heen vertellen want ik wil zijn en mijn leven niet verpesten, omdat ik hem nog steeds aardig vind. alleen ik zou het fijn vinden als ik hier gewoon met wat mensen over zou kunnen praten, dat zou me een stuk beter laten voelen ( of iemand vinden die het zelfde heeft meegemaakt )

 

groetjes annoniemm


1 reactie

Heyy

 

Wat vervelend zeg..

 

Ik heb niet echt goede tips voor je want je vraagt ook niet echt iets specifieks.. Het is niet goed wat je broer heeft gedaan.. Je mag als je het wel wilt altijd met iemand praten in je omgeving.

 

Ik wil je erbij vertellen dat als je wel de behoefte hebt om met iemand te praten dat je dan misschien een keer met de kindertelefoon kan bellen of chatten. Dat is namelijk anoniem en daar kan je iedere dag tussen 11:00 en 21:00 mee bellen of chatten. De kindertelefoon is bereikbaar op het nummer 0800-0432. Misschien vindt je dan fijn? Ik denk dat de mensen daar namelijk wel tips voor je hebben voor hoe je hier beter mee om kan gaan en de mensen daar zijn er ook echt voor je! 

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer