Skip to main content
Vraag

Verkracht

• October 31, 2025
  • 10 reacties
  • 607 Bekeken

Sharkyyy233
Forum|alt.badge.img

haiii, ik heb dit nog niemand veteld maar ik weet echt niet wat ik moet doen.

toen ik 10 was had ik een hele goede band met me neef, we sliepen samen in een bed en ik zat vaak op zijn schoot. toen 1 keer in de zomer hadden we een tent gedeelt. wij waren aan het praten enzo en toen gingen doen of waarheid spelen.  ik koos doen en toen zei hij dat ik al me kleren uit moest trekken. ik was nog maar 10 en snapte tuurlijk niet was hij ging doen. Eerst was het nog “rustig”. hij ging met zijn vinger over mijn klit en raakte me aan. ik vond het niet zo fijn maar ik durfde niks te zeggen. Hij kleedde zich toen ook uit en ging mij verkrachten. ik wist niet wat ik moest doen dus toen deed ik alsof ik sliep. gelukkig stopte hij toen. ik wou 112 bellen de volgende dag, maar ik had nog geen telefoon. Hij heeft me nu al 3x verkracht, maar het probleem is dat hij ook minderjarig is. ik was 10 en hij was 14. hij is nu bijna 17. plus, hij woont in een ander land. ik heb namelijk maar half nederlands. Maar help, wat moet ik nu doen?

10 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • October 31, 2025

Hoi, je moet hier niet alleen mee blijven zitten hoor. Het is naar wat je overkomen is en had niet mogen gebeuren. Je kon er ook niks aan doen, en je mag zeker hulp vragen!  Begin bijvoorbeeld met de Kindertelefoon te bellen en hun om advies te vragen.

https://www.kindertelefoon.nl/bellen of

https://www.kindertelefoon.nl/chat 

Dat is een goed begin! En misschien kun je iemand in vertrouwen nemen? Een docent of je mentor op school bijvoorbeeld. 

Veel sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 31, 2025

Zeker tegen je ouders zeggen en zorg ervoor dat je nooit nog met hem alleen bent.

Louise_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • November 1, 2025

Hoi Sharkyyy233,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Dat klinkt wel als een erg vervelende situatie, en wij kunnen ons goed voorstellen als je hier extra steun bij nodig hebt.

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Je kunt ook anoniem chatten met Fier (www.fier.nl) van 20:00 tot 6:00 op zaterdagen en zondagen, en van 16:00 tot 6:00 op doordeweekse dagen

Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Louise (De Kindertelefoon) 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 1, 2025

Ik zal dit wel aan je moeder vertellen .

Daarna toch aangiften doen want dit mag niet.

Maar heel.veel sterkte 

Sharkyyy233
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 2, 2025

@Diana hey diana, bedankt voor je reactie!

ik vind het heel eng om tegen me ouders te vertellen. mijn moeder gelooft dat soort dingen niet want ik doe gwn alsof alles normaal is als ik bij hem ben. En me vader kan me weinig helpen, hij heeft geen contact met die familie. Ik ben heel bang dat ze verkeerd gaan reageren.

Sharkyyy233
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 2, 2025

@NN15000  Hoi NN15000, bedankt voor je reactie!

Ik weet dus niet wáár ik aangifte zou moeten doen. hij woont in het buitenland en de Nederlandse politie kan er weinig aan doen. ik zie hem gelukkig maar 1 of 2 keer per jaar

Forum|alt.badge.img+1

Ik weet dus niet wáár ik aangifte zou moeten doen. hij woont in het buitenland en de Nederlandse politie kan er weinig aan doen. ik zie hem gelukkig maar 1 of 2 keer per jaar

Ik zou toch wel ergens met iemand gaan praten, misschien een vertrouwenspersoon op school? En je kan natuurlijk ook altijd de kindertelefoon bereiken, ze kunnen je helpen met een plan te maken hoe je dit kan doen.

Je kunt het! Weet dat je er niet alleen voor staat! <333

Xoxo

J.

Sharkyyy233
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • November 6, 2025

@Anoniem Meisje2011  Hoi Anoniem Meisje2011, bedankt voor het reageren!

Ik heb hele erge trust issues vanwege school.. En ik vind het ook lastig om zomaar opeens erover te beginnen, daar heb ik ook heel erge problemen mee

Forum|alt.badge.img+1

@Anoniem Meisje2011  Hoi Anoniem Meisje2011, bedankt voor het reageren!

Ik heb hele erge trust issues vanwege school.. En ik vind het ook lastig om zomaar opeens erover te beginnen, daar heb ik ook heel erge problemen mee

Snap ik. Is er dan misschien een vriend/vriendin waar je heel close mee bent? Je zou het voorzichtig kunnen vertellen, hoewel ik snap dat dit moeilijk is. Misschien kan je wel praten met de ouders van deze vriend(in)?

J.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 11, 2025

@Sharkyyy233  gewoon hier in Nederland.

Dan word bij vanzelf opgeroepen om te komen want als hij ergens over de grens komt dan kunnen ze hem oppakken  of bestraffen in dat land .