Skip to main content

Ik ga over een half jaar naar Nederland verhuizen,want ben geboren in Nederland en toen ik 6 was, ben ik naar Afrika verhuisd. Vind het heel spannend want dan ga ik naar de middelbare.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

heel spannend!! ik wens je veel succes :))

Bedankt 

Succes! Ben benieuwd of het erg wennen is zoals @Sjardy . Houd ons op de hoogte! 

Liefs Tover xxx

Ja, hou ons op de hoogte @Paard 

Zal ik doen!!

Heb je al wat meer info @Paard ?

Nog niet maar mijn ouders hebben besloten om in juli terug te gaan verhuizen zodat ik naar de middelbare school kan gaan

Huh? Dat is toch heeel onhandig. Je blijft dus een half jaar in Nederland en dan ga je weer terug verhuizen naar Afrika? Dat is toch heel onhandig?

Nee want we verhuizen defenetief naar Nederland in Juli

Hoi hoi even een update want terwijl ik dit schrijf ben ik in Botswana op vakantie voor dat we naar Nederland gaan en wat ik heel fijn vind is dat als ik naar de middelbare ga dat ik niet alleen ga maar een vriendin van mij komt in dezelfde klas als mij dus dat is super fijn

Zover mijn update 

Hey @Paard , top dat is super voor je! Succes alvast met alles dat nog komt! 

Liefs, Tover xxx

Helemaal fijn toch @Paard ?

Groetjes mij @Paard @Anoniemxv 

Bedankt @Anoniemxv  en @Tover01 

Inmiddels ben ik al in Nederland en over een week of zo mischien meer ga ik naar school ik vind het super spannend en ik mis Zambia heel erg maar ja dat is nou eenmaal zo en zo ver deze update 

Hey!  Ik wens jee veel succes en een mooie tijd in Nederland!!

Liefs, Tover xxx

Bedankt

Reageer