Vraag

verhuizen naar waar?

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Badge

Hii ik heb dit nooit eerder gedaan maar ik wou dit even kwijt en mischien wel een beetje troost.

Ik ben geboren in NL maar toen ik 10 was verhuisde ik naar Bonaire en ik woon nu hier al 4 jaar maar sinds kort is mijn moeder ontslagen vanwege dat ze een jaar terug kanker heeft gehad en omdat het ziekenhuis geen geld meer heeft om haar te houden nou eigenlijk ligt het heel ingewikkeld en ja. Maar omdat mijn vader  leraar is en niet genoeg verdient en er maar een ziekenhuis hier is moeten we verhuisen. Maarrr NL is erg duur en als docent krijg je helemaal niet zoveel salaris daar dus moeten we ergens anders heen. maar dat kan echt overal zijn van luxenbourgh tot indonesië en ik zit bijna in vwo3 en heb hele fijne vrienden en vriendinnen hier. Eigenlijk wil ik helemaal niet weg hier ook durf ik het mijn vriendinnen het nog niet te vertellen iemand any ideas? Hoe ik het me vertellen en ja idk...


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Vervelend voor je :(

Misschien is het een idee om het pas te vertellen als jij ook meer duidelijkheid hebt over waar je heen gaat verhuizen?

In NL is een groot leraren tekort dus misschien kan je vader wel leraar worden in NL.

Badge

Hi jaivy 

Hij kan zeker wel docent worden maar de salaris is gewoon te laag om van te leven van 4 personen ook gaat mijn zus bijna studeren dus daar is ook veel geld voor nodig..

Nog bedankt voor je reactie:)

Reputatie 7
Badge +19

Lastig. Ik hoop dat jullie een fijne plek vinden

Reageer