Beste mede forum leden,
Ik ben van plan om in 2020 te verhuizen naar het mooie Gran Canaria. Een prachtig toeristisch eiland met een super mooie geschiedenis. Ik ben geïnspireerd geraakt door de vele vakanties die ik hier gehad heb.
Op het moment van schrijven ben ik 16 jaar oud, en ben ook 16 zodra ik wil gaan verhuizen. Ik vraag hier geen advies op wettelijk gebied! Ik heb alles al helemaal tot de puntjes uitgewerkt zowel bij de Nederlandse als Spaanse wetten.
Eigenlijk is de vraag zijn er meerdere mensen die op deze jonge leeftijd al naar het buitenland zijn verhuist? Wat was jullie ervaring daarmee? Het is al sinds kleins af aan mijn droom en uiteraard volg altijd je dromen! Dus vandaar de keuze,
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
Bladzijde 1 / 1
Meer een vraagje van mijn kant dan echt een antwoord op je vraag:
Hoe ga je dat doen met werk e.d.?
Goeie vraag
Tijdens mijn vakanties en oriëntatie week in Gran Canaria ben ik langs verschillende horeca zaken en accommodaties waar ik verbleef op gesprek geweest. 3 van de 9 bedrijven waar ik langs ben geweest bieden mij een salaris waarvan ik zeker rond kan komen vooral met de goedkope huurprijzen in Gran Canaria.
Gelukkig is het daar makkelijker om aan een fulltime baan te komen dan hier in Nederland met al die onnodige wetten en regelgeving.
Ik hoop dat ik je vraag zo goed beantwoord heb.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.