Vraag

verhuizen naar familie

  • 18 November 2019
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen maar ik zal wat proberen.

Ik ben 14 jaar, mijn biologische vader heb ik nooit gekend en heeft afstand van me getekend. Mijn (stief)vader en mijn moeder hadden tot afgelopen woensdag nacht 13/11 langer dan 6 jaar een relatie. Maar hij staat nergens als mijn zegmaar vader bij bevoorbeeld de gemeente ofzo, en dat is juist wat ik nodig heb.

Ik zal het proberen uit te leggen....  Mijn moeder heeft een stichting voor mijn nichtje (peuter) die kanker heeft maar nu sinterklaas eraan komt heeft ze een paar mensen nodig die zwarte piet wilde spelen, maar nu was er een jongen van 23 die mijn moeder super leuk vond. Na ongeveer 3 weken elke dag bellen en 4 keer in de week afspreken waren ze een avond alleen thuis, in ons huis, mijn (stief)vader die ik als mijn echte vader beschouw heeft toen een kleine camera opgehangen omdat hij het niet vertrouwde en toen is hij weg gegaan dus ze waren alleen en toen mijn vader de camera beelden heeft teruggekeken zaten ze dik hard te zoenen op de bank. Mijn vader heeft mijn moeder daarmee aangesproken en in eerste instantie heeft ze alles ontkent maar toen hij de beelden liet zien gaf ze toe. Bovendien hebben ik en mijn vriend haar ook zien zoenen met diezelfde jongen.

Ik ben nu zo boos op mijn moeder en ik weet dat als ik hier nog langer dan 2 weken zit dat ik dan alles kort en klein sla en dat er niets heel blijft hier. Mijn vraag was dus of ik niet gewoon een tijdje ergens bij familie kan 'wonen' en als het  iet anders kan of iemand me kan helpen deze situatie te overleven. 

Ik hoop graag wat terug te horen, groetjess.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Wauw, heftig. Ik zou hiervoor  even anoniem bellen met de kindertelefoon. Hier krijg je denk ik niet een antwoord waarmee je wat kan. Aangezien er geen adres of contact gegevens gedeeld mogen worden…. 

 

take care

Hallo Anno123 :)

Ik vindt het niet normaal dat zij vreemdgaat met een jongen van 23 want ten eerste heeft ze al iemand en ten tweede is het een jongen van 23. Best jong voor haar leeftijd zeg maar. Ik zou wellicht met De Kindertelefoon chatten/bellen als je het echt heel erg vindt.

-Dr8gon99

Reageer