Skip to main content

Hi, mijn ouders hebben het al een tijdje over verhuizen naar Oostenrijk. Eerst wilde mijn moeder graag verhuizen, maar doordat mijn vader dat niet echt wilde leek het meer op een droom. Maar nu wil mijn vader ook verhuizen, maar ik dus absoluut niet. Ik wil vooral niet gaan omdat ik net ontzettend leuke aardige en  lieve vriendinnen heb ontmoet. En ik weet dat je overal vriendschappen kunt sluiten, maar ik weet zeker dat niemand onze vriendschap ooit zal overtreffen. Maar ja, mijn ouders willen heel heel heel graag verhuizen. Wat zal ik nou doen? Zal ik er alles aan doen zodat ik hier blijf wonen, of denken jullie dat ik het wel zal redden in Oostenrijk? De nadelen zijn dan wel: Ik moet naar een Engelse/Duitse school, ik ken er niemand, ik zie mijn vriendinnen misschien 2 weken per jaar. Ehm, help?

Hey,

Wat ontzettend naar voor je!

Als ik jou was zal ik overleggen met je ouders, zeg dat jij het niet wilt, en kijken wat ze daarvan vinden. Misschien kunnen jullie samen een oplossing zoeken!

Succes!

~Ikke13

Ga rustig in overleg met je ouders en dan zie je wel wat er gebeurt

Oei ja, je zegt het al zelf, het heeft nadelen amar ook weer misschien heel vette, coole voordelen.  mij lijkt het ook dat ik eerst heel erg zou denken ik ga iedereen missen maar aan de andere kant daar ginds ontmoet je weer mensen uit de hele wereld als je op zo'n internationale school komt en eerlijk gezegd dat lijkt mij dus wel heeeel super :blush:   ik zou idd zoals @wilhelmavemela  zeg eens goed met je ouders er over praten maar denk ook: het heeft ook heel leuke kanten.

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Ja het is wel heel cool idd, maar ja… als mn school en mn vriendinnen mee zouden verhuizen geweldig, maar dat kan natuurlijk niet🙈

Reageer