Skip to main content

Veilig thuis melding willen maken

• January 25, 2026
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Lynn2012
Forum|alt.badge.img

Hey, 

Zoals ik al zei in m'n eerdere topic gaat het niet goed bij mij thuis. Nu ben k allemaal bewijs aan het verzamelen tegen mijn vader en wil eigenlijk graag een veilig thuis melding te maken. Ik weet alleen niet of ik genoeg bewijs heb,

Ik wil nog graag dat m'n zusje het zelf zegt met behulp van vragen van mij en dat ik het dan opneem, en wil foto's van verwondingen hebben, maar weet niet of ik dan al genoeg heb.

En ik wou graag weten of iemand van jullie misschien zoiets ooit heeft gedaan en wat er toen allemaal gebeurde.

-Lynn2012-

Thx voor de berichten en stuff van m'n andere topic btw. <3

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 25, 2026

Weet wel dat je of met je zusje blijft en je vader nooit meer gaat zien en ( als je nog een moeder hebt ik heb je vorige topic niet gezien dus ja ) daar kan je spijt van krijgen 

Lynn2012
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • January 25, 2026

Weet wel dat je of met je zusje blijft en je vader nooit meer gaat zien en ( als je nog een moeder hebt ik heb je vorige topic niet gezien dus ja ) daar kan je spijt van krijgen 

ja dat weet k, maar in m'n vorige topic staat meer info, dus dan weet je dat ik denk aan suicide en stuff.

mr bedankt dat je dit nog even zegt

Yasmientje
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • January 26, 2026

Hoi ​@Lynn2012 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Yasmin(De Kindertelefoon)