Vraag

veel zorgen

  • 4 July 2022
  • 7 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Me begeleider weet al meer anderhalve week dat ik depressief ben ik heb na dat ik het haar heb verteld ook een gesprek gehad met de school psycholoog en de dag daarna weer en ze gaan morgen aan me oma  vragen om hulp te krijgen maar een psycholoog kost duur en ik weet niet hoe me oma en me vader en misschien me tante gaan betalen want ze betalen veel voor huishuur enzo, boodschappen, kleding, schoenen, me broer vraagt de hele tijd geld aan me oma, me bijles, de tuinman, telefoonabonnementen van mij en me twee broers, verzekering ,1 keer per jaar me boeken en ik weet niet wat nog meer maar ik vind het gesprek heel spannend en ik weet niet of ze een psycholoog gaat zoeken en hoe ze de psycholoog gaat betalen ik wil ook zo snel mogelijk geld verdienen daar me kleding te verkopen en als het weer goed gaat op school ook een baantje te zoeken om sommige dingen zelf te betalen bijvoorbeeld kleding en voor iedereen die dat leest misschien weet je dit al maar ik heb geen moeder weggegaan en ik heb haar niet gekant me broers wel en daardoor me oma voogd over mij gekregen en me tante niet maar als er iets gebeurd met me oma krijgt me tante voogd over mij en als er wat met me vader gebeurd krijgt me oma volledig voogd over mij en ik weet niet of me tante dan voogd van me word want me twee broers zijn alle twee 18+  maar heeft iemand tips om hoe ik naar een psycholoog kan gaan en me oma, vader en tante niet in de schulden breng


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi @Gekehenkie ,

Ik heb even op internet gekeken en er staat dat als je een basisverzekering hebt het meestal word vergoed. Je hoef er dan zelf dus helemaal niks voor te betalen. 

Hoop dat dit helpt en dat je je snel weer beter voelt!

Gr kattenmens

Reputatie 7
Badge +9

Maar ik heb volgensmij een aanvullende verzekering word het dan ook vergoed 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

als jullie een tuinman hebben, zullen je oma, tante en vader wel genoeg geld hebben hoor. Maak je daar maar geen zorgen om

groet, Jackie

Reputatie 7
Badge +9

Maar ze moet ook boetes van mijn broers betalen als ze eentje krijgen en ze zegt steeds tegen me broer dat ze hem geen geld meer kan geven maar toch blijft ze geld geven 

Reputatie 4
Badge +3

Hallo Gekehenkie,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

groeten Claire

De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

Hoi @Gekehenkie ,

Een aanvullende verzekering is, om het makkelijk uit te leggen, beter dan een basisverzekering. Het zou dus als het goed is vergoed moeten worden door de verzekering. 

Gr kattenmens

Reputatie 7
Badge +9

Word alles vergoed of niet 

Reageer