Vraag

Veel seks met mijn zus

  • 27 May 2021
  • 6 reacties
  • 4758 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen. Nog niet heel lang geleden had ik een natte droom over mn zus. Ik droomde dat mijn zus en ik seks hadden. De volgende dag heb ik dit tegen mn zus gezegd, en toen moest ze ff van schrikken. Hierna zei mn zus kom eens hier, deed ze mn broek uit en begon me te pijpen. Ik wist niet hoe ik hierop moest reageren, dus ik heb haar maar laten pijpen. Even later zei ze het is jouw beurt. Sindsdien hebben we meerdere keren seks gehad. We zijn verliefd op elkaar en ik weet dat zij de ware is. Ff voor de informatie, ik ben 15 en zei is 17. Wat moet ik nu doen? Ik weet dat het illegaal is maar we zijn echt heel erg verliefd en ik vind de seks echt geweldig, she's really good!

Tekst aangepast doorDe Kindertelefoon vm forumregel 9.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Je moet hiermee stoppen. Dat is incest

Heyy

 

Tja je zegt het zelf al dit kan natuurlijk niet. Dit valt onder incest.

 

Jullie moeten hier dan ook echt mee gaan stoppen want het is niet oké. Dat je van je zusje houdt mag natuurlijk want het is je zusje, maar je hoort haar niet als de ware liefde te zien en al helemaal geen seks met haar te hebben. Ik denk dat als hier familie van je achterkomt dat die ook niet super positief zullen reageren.

 

 

Groetjes van mij.

Mijn zus en ik zijn nu aan het denken om weg te lopen en een nieuw eigen leven te starten

Mijn zus en ik zijn nu aan het denken om weg te lopen en een nieuw eigen leven te starten

Heyy

 

Dat is al helemaal geen goed idee. Als je weg loopt zullen je ouders/familie je als vermist gaan opgeven en dan raken jullie al helemaal in de problemen. Gewoon stoppen met seks hebben met je zus. Het is niet oké.. En een nieuw leven starten met je zus is al helemaal geen optie..

 

Groetjes van mij.

Is dit het moment waarop ik mijn twijfels over dit topic mag uiten?
Dit is het zoveelste topic over incest met een of ander amper geloofwaardig verhaal.
Ik gok dat de TO na een paar dagen ook weer verdwenen is.

Niet veel mensen van die leeftijd duiken zomaar met elkaar in bed en willen dan zeker niet opeens een “nieuw leven starten” en zeker niet met hun zus/broertje.

De anderen hebben al uitgelegd dat dit niet verstandig is etc en ik heb mij twijfels toegevoegd.

We zullen dus wel zien of dit een serieus topic is, maar ik gok dat het de zoveelste grapjas is.
Zeker met zo'n gebruikersnaam.

Hallo Konteter69 :)

Alleen een beetje jammer dat het incest is.  En je zus is niet de ware. Ze is gewoon familie. Een beetje fantaseren over je zus is niet verkeerd, alleen hou het daarbij. En heb niet 2x per dag seks met haar.  En als je nou straks een vriendin hebt en die vraagt of je al seks hebt gehad. Wat ga je dan zeggen? '’Ik heb seks gehad met mijn zus 2x per dag.'’

-TheMightySlayer <3

Reageer