Skip to main content

veel ruzie thuis

• February 26, 2026
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoii, er is al sinds voor de zomervakantie vaak ruzie tussen mijn ouders. In het begin had ik er nog niet zo veel last van maar nu steeds meer. Ik slaap heel slecht, eet weinig, ben vaak duizelig en heb weinig concentratie. Nu gaat het heel er met ups en downs en is het heel onduidelijk of mijn ouders wel of niet uit elkaar gaan. Ik vind dit heel lastig een weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan. Heeft iemand tips? 

2 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 26, 2026

Hey, dat is heel vervelend 😓 Heb je iemand om mee te praten zoals een vriend/vriendin of vertrouwenspersoon? Als je die niet hebt kun je bellen of chatten met De Kindertelefoon. Dat kan opluchten! ❤️ Ook kun je je gedachten opschrijven in een dagboek. Dan kun je het allemaal kwijt.

Liefs, Yusa 😘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 26, 2026

ik praat wel met vriendinnen en met mijn mentor op school, wat heel fijn is. Alleen weet ik niet zo goed wat dat voor mij doet. Van mijn mentor moest ik ook naar schoolmaatschappelijk werk en daar ben ik nu 1 keer heen geweest. Ik vind het echt niet leuk, ik heb geen klik met de man. Nu moet ik dinsdag nog een keer heen. Ik zit daar echt heel erg tegen op, maar ik moet wel.