Hey daar!
Online bestellen is eigenlijk heel normaal deze tijd! Iedereen in Nederland besteld meer dan gewoonlijk (gemiddeld genomen). Zolang jij uit komt met je geld, is het helemaal goed toch!
Ook hoef je je er zeker niet voor te schamen, ik bedoel; laten we eerlijk zijn. Hoe vaak let jij erop of de postbode bij de buren iets afgeeft?
Mocht je nou echt vinden dat je te veel geld uit geeft kun je het er natuurlijk altijd met je ouders over hebben of een dagelijkse limiet op je pas zetten. Ook kun je een soort spaarpotje maken, wat de 'limiet’ is wat je gaat spenderen per maand aan online aankopen.
Groetjes!
@Mier Bedankt voor je reactie! Ik geef zelf niet veel uit, hoor, maar we bestellen allemaal veel, mijn ouders ook
Heey,
Het is wel begrijpelijk dat je nu veel online bestelt, je bent echt niet de enige in Nederland die dat doet.
Zelf bestel ik zeer zelden wat online, ik koop gewoon veel minder in deze coronatijd.
Wij zijn ook eigenlijk het opvangpunt van de straat, als er iemand niet thuis is komt de postbode bij ons. Gezien de buren veel bestellen, hebben wij ook heel vaak de postbode aan de deur
Groetjes,
Simply Me