Skip to main content
Vraag

Vanity/Desk hoe? en wat?

• October 15, 2025
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Girllll
Forum|alt.badge.img

heeee, oké ik wil dus (weer) een Vanity/Desk bureau en ik heb mijn bureau nu al gezet als een hoekbureau (ik heb zo'n bureau van  de Ikea die je kan veranderen zegmaar wel leuk en zeker een tip voor de meiden onder ons die hetzelfde willen als ik!! )

en nu moet ik dus zegmaars gaan indelen……

en dit is een beetje mijn '’Inspo'’   (btw, kindertelefoon? dit is een foto van Pinterest!!!)

en ik heb zelf ook zo'n rekje bij m'n bureau en ik wil dat dus zegmaar beetje 't zelfde maar qua indeling weet ik het nu nog zo net niet, en wrs mag dit überhaupt ni van me moeder, en ze weet ook niet dat mijn bureau en bed verschoven zijn dussss, HELP!!! en nee, ik ga het hierna niet meer veranderen, als mama dat zou willen……

hoe zorg ik ervoor voor een mooie vanity maar ook een prima werkplek voor school?? (ik zit trouwens in de 2e van de middelbare!!)

?

XoXo ~K

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 15, 2025

Als je een fijne werkplek én een mooie vanity wilt, kun je je bureau gewoon opdelen. Zet je spiegel en make-up dingen aan de ene kant, en aan de andere kant je laptop en schoolspullen.

Gebruik ladekastjes of organizers om alles netjes te houden, en maak het gezellig met wat kleine decoraties, zoals plantjes of foto’s.

Als je moeder het niet doorheeft, kun je misschien rustig uitleggen waarom je je bureau zo hebt ingedeeld. Maar maak het niet te druk, anders wordt het misschien te chaotisch. Succes! 😊

xx liefs Wolf 🐺