Vanaf 5e klas gepest en een nare thuissituatie

  • 28 October 2015
  • 6 reacties
  • 214 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
ik word ook al gepest van af mijn 5de ik zit nu 1 gymnasium tot groep 8 werd ik geslagan en gepest op school omdat iedereen de pester zo aardig vond zeiden ze dat ik me aanstel mijn school en ouders vonden dat ook in groep 8 ging de pester weg en mijn enige vriendin bleef zitten ze kreeg vrienden die mij ook gingen pesten toen  gingen de jongens uit mijn klas me ook pesten omdat ikjoods ben en vegetarier als ze vlees op hun brood mee naar school hadden gooide ze dat naar mij en deden de hitler groet ze maakte ook gemene opmerkingen zoals dat ik in een kamp tius hoor nu ik op een nieuwe school zit durf ik bijna niks meer te zeggen een meisje dat eerst heel aardig tegen mij deed en aan wie ik veel geheimen heb vertelt egint me ook al te pesten ik heb iets wat op migrane (of hoe je het ook schrijft)lijkt en ik doe nu heel vaak alsof ik hoofdpijn(ik heb altijd hooftpijn doordat ik in groep 6 eenkeer door dat meisje van een rekstok ben gediewt) heb om niet naar school te hoeven ik ben zo bang mijn ouders zeggen dat ik dan een halfe dag tuis mag blijven want mijn vader denkt aleen aan zijn werk en mijn moeder aan mijn kleine verwende zusje daar zijn ze dan altjd mee bezig en als ze met mij bezig zijn is dat omdat ze mij straffen en me soms slaan dat meisje van mijn nieuwe school zegt tegen iedereen dat ik heb gespijbelt en het grootste probleem is dat ik op iemand uit de klas verliefd ben maar niemand weet dat ik ik werd vroeger heel vaak door mijn ouders geslaen maar nu minder maar vandaag wel weer want ik heb ontdekt dat ze al 3 aanden mijn cito cijfers verzwijgen hun antwoord daar op is dat ze het naar hun hebben estuurt en dat er nergens stond dat ik het mocht weten ik ben al sinds groep 6 depresief en snij me soms aan het begin van het schooljaar had iemand dat gezien bij gym iemand uit mijn musicalles heeft ook proberen zelfmoord te plegen maar dat heb ik thuis niet verelt ik was in Israel op een berg met een kloof en wou er af springen maar de oom van een vriendin had me opgetilt en naar beneden gebracht hij dacht dat ik een grap maakte maar ik meende het echt ik voel me heel aleen en haat nederland ik wil naar mijn familie in Israel want dat is het enige waarvoor ik leef en dan moet ik op mijn 18 in het leger een excuus om dood te gaan dus
als je de moeite hebt gedaan om dit saaie verhaal te lezen `ben ik daar heel blij mee maar dat was niet nodig 
(ze hebben hier aleen slechte smiley`s zeg )nou doei *,*

6 reacties

hey ik begrijp dat jij het ook erg moeilijk hebt. Wat naar voor je dat je gepest bent en geschopt en geslagen dat herken ik dus en zelfmoordgedachten enzo heb ik ook gehad. dat komt veel vaker voor onder jongeren maar ik wil je graag meegeven dat ondanks dat je leven er nu uitzichtloos uitziet dat het beter zal worden. echt waar bij mij kon het ook dus bij jou ook. ik wil je aanraden om over je gedachten het pesten en alles wat je verder hebt meegemaakt of meemaakt te gaan praten met iemand die je vertrouwt dat zal je helpen. Mij heeft het in ieder geval onwijs geholpen. heel veel sterkte!
heb ik al geprobeert maar ik werd daar door uitgelachen en de dirictrise van mijn oude school haat me nog steeds
is er niet iemand anders die je vertrouwt waarmee je kunt praten?
hey ,
je moet dit echt aan iemand vertellen, ik denk namelijk dat je het niet alleen kan en dat is nier rot bedoeld maar je hebt hulp nodig. waarom lees je niet (eventueel aangepast) voor aan je ouders wat je hier geschreven hebt. Ze zullen vast schrikken, en ookal slaan ze je soms het zijn je ouders en ze houden vast van je ookal lijkt dat van niet. als je echt zeker weet dat je je ouders hier niet in wilt betrekken, ga dan naar je huisarts, hij of zij heeft geheimhoudingsplicht en kan je dus werkelijk helpen. veder zou je ook naar een vertrouwens persoon bij jou op school kunnen gaan. heb je anders geen vriend of vriendin waar je je ei bij kwijt kan? Ik denk echt dat de enige weg hoe je dit kan stoppen is hulp zoeken, en als het de eerste keer niet lukt doe het nog een keer.

btw de mensen die jou pesten zijn zo verschrikkelijk zwak laag en zielig. je moet onthouden dat jij het waard bent en de pesters allemaal niet. je bent mooi zoals je bent!

xx
bedankt voor de reactie maar mijn ouders zullen nog steeds zeggen dat ik me aanstel 
omdat ik net op de middelbare zit doet iedereen aardig tegen elkaar om eerder vrienden te krijgen, dus weet ik niet wie ik kan vertrouwen.
mijn huisarts is een kreep en ik heb ooit al met zo een gespesialiceerd iemand gepraat maar die zij dat ik niet zen genoeg was.
sorry 

Ik weet dat deze topic 5 jaar geleden Is maar ik vroeg me af hoe het met je gaat nu.

Reageer