Vraag

Vakantie met moeder maar ik wil niet mee

  • 25 April 2019
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

ik ben 14 jaar en ik had morgen op vakantie ik wil helemaal niet mee want sinds mijn ouders gescheiden zijn, iets minder dan een jaar terug, is mijn moeder heel erg verander en mijn broer denkt nu ineens dat hij mijn baas is ofzo. Waar het op neer komt is het dat wanneer ik met hun op vakantie ga dat ik ze 24/7 zie en dat kan ik niet aan.
wat moet ik doen?

3 reacties

Hoi hoi, ik zou mee gaan en ze vertellen hoe je je voelt. Het kan moeilijk zijn, maar het is familie en als ze van je houden willen ze echt veranderen. Hoe moeilijk het ook is start een gesprek en ben open tegen ze dit helpt. Doe dit gewoon op de vakantie. Ze willen echt wel veranderen voor jou. Heel veel succes!!

Kusjes😘
Hoi hoi, ik zou mee gaan en ze vertellen hoe je je voelt. Het kan moeilijk zijn, maar het is familie en als ze van je houden willen ze echt veranderen. Hoe moeilijk het ook is start een gesprek en ben open tegen ze dit helpt. Doe dit gewoon op de vakantie. Ze willen echt wel veranderen voor jou. Heel veel succes!!

Kusjes😘

Hey,
ik snap wat je bedoelt maar bijv mijn broer die houd alleen van me omdat ik zn broertje bent dus t moet maar en mijn moeder wil ik gwn niet tegen praten want ze is sinds de scheiding zo danig veranderd dat ik dr niet meer herken.

Hoi hoi, ik zou mee gaan en ze vertellen hoe je je voelt. Het kan moeilijk zijn, maar het is familie en als ze van je houden willen ze echt veranderen. Hoe moeilijk het ook is start een gesprek en ben open tegen ze dit helpt. Doe dit gewoon op de vakantie. Ze willen echt wel veranderen voor jou. Heel veel succes!!

Kusjes😘
Hey,
ik snap wat je bedoelt maar bijv mijn broer die houd alleen van me omdat ik zn broertje bent dus t moet maar en mijn moeder wil ik gwn niet tegen praten want ze is sinds de scheiding zo danig veranderd dat ik dr niet meer herken.

Dan zou ik gaan praten met je opa en oma miss mag je daar wel gaan wonen.

Kusjes😘

Reageer