Vraag

Vakantie....

  • 1 August 2018
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik moet 2 weken op vakantie met ouders waar ik niet echt mee op kan schieten. ( nee, ik ga het ook niet proberen dus ga dat plzz niet zeggen). En ik ga me echt kapot vervelen. Weet iemand iets wat ik kan doen of hoe ik vrienden kan maken. Heeft iemand ideeën of tips? Alvast bedankt.

2 reacties

Ik ben zelf echt heel akward dus ik heb denk ik wat tips die je kan doen als je je verveelt (zonder vrienden)
1. Houd een Randome insta bij waar je niet trots op hoeft te zijn en gewoon dingen post als waar je bent wat je eeten en wat je doet is eigelijk heel vermakelijk (je hoeft je vrienden niet eens te vertellen dat je dat doet en wie weet word je ook nog wel instafamous?)

2.ga fotografeeren, maakt niet uit van wat, gewoon wat je tegen komt en daarna kan je ze bewerken als je wilt (ook leuk voor je insta?)

3. Dit is niet voor iedereen maar neem een boek mee als je je echt verveeld kan je altijd nog een beetje lezen.

4. Zorg dat je een zwembad in de buurt hebt of weet spreekt voorzich denk?

5. Ga naar markten eeten kopen voor vanavond (of nu?) maar je vind er heel veel andere dingen en zo proef je echt een beetje cultuur.

6. Ga een rondje wandelen. (kijk wel uit voor honden die zijn niet altijd aardig en niet altijd opgesloten in de tuin?)

Hoop dat dat een beetje helpt❤️
Hoi

Met de tips van @Mijnigezien kan je je al een hele tijd bezig houden. Ik zal proberen nog wat anti-vervelingtips te bedenken.

1. Ga tekenen. Neem een schriftje en een potlood mee, en teken random dingen. Geen inspiratie? Loop dan rond tot je drie verschillende dieren gezien hebt, en probeer die drie dieren te tekenen als één dier, zodat je een gek fantasiedier krijgt.

2. Leer een nieuwe taal. Wat dacht je van Japans of Chinees? Iets helemaal anders dan Nederlands. Je kan een dag rondlopen en iedereen begroeten met 'Konnichiwa'.

3. Zoek een mooi plekje op, en doe aan yoga. Als je boos bent, bijvoorbeeld omdat je ouders je willen meesleuren naar één of ander monument dat je niet interesseert, kan yoga je vast kalmeren.

4. Loop rond op straat, en stel aan random mensen een filosofische vraag. Dat deed Socrates, die wijze filosoof, ook.

5. Ga bomen knuffelen. Echt, daar word je rustig van.

6. Je kan muziek luisteren, wat je misschien inspireert om muziek te maken. Creëer een leuk melodietje in je hoofd, en zet er een tekst op.

7. Zit je ergens waar ze animatie hebben? Daar kan je aan meedoen. Aquagym, een spelletjesavond, een zoektocht, wat je maar leuk vindt.

8. Haal het creatieve uit jezelf, en doe van die DIY dingen die je op internet of in magazines vindt. Wat dacht je van breien? Misschien niet iets waar je aan denkt bij dit weer, maar hey, dan ben je voorbereid op de winter.

9. Mag je een vriend(in) meenemen op vakantie? Zo ja, kunnen jullie er samen op uit.

Fijne vakantie :)

Groetjes
x

Reageer