Vraag

Vage herinnering over aanraking door opa

  • 23 January 2022
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn opa heeft toen ik jonger was (ergens tussen de 9 en 13 (ik ben nu 17)) aan mijn kont gezeten. Maar ik lees veel verhalen dat mensen dan nog precies elk detail weten van zo’n moment. Terwijl ik juist heb dat het enorm vaag is. Ik weet dat hij het gedaan heeft, maar kan met er verder weinig van herinneren. Ook als hij me met de auto naar huis bracht legde hij wel eens zijn hand op mijn bovenbeen, ik vond dat niet fijn en zei dan dingen als ‘moet je je handen niet aan het stuur houden’.  Ook maakte hij wel eens opmerkingen richting mijn borsten, maar ook hierbij weet ik niet meer wat hij dan precies gezegd heeft. Is het vreemd dat ik deze ‘gaten’ in mijn geheugen heb? Valt wat hij deed onder aanranding?


2 reacties

Ik denk dat of je het wel of niet goed onthoud eraan ligt hoe erg je het vond.

Reputatie 4
Badge +1

Hij zat, zonder jouw toestemming, aan jouw lichaam. Wat hij dus deed was fout. Dat is dacht ik wel de betekenis van aanranding. Verder is het niet heel vreemd dat je het een beetje vergeten bent denk ik. Als het nog een keer gebeurt, zou ik hem er even op aanspreken. Waarschijnlijk stopt hij wel.

Succes,

HIOTW!

Reageer