Vraag

vaders die je kleding niet goed vinden

  • 24 May 2024
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Badge

hoi hoi ik ben een meisje en ik ben 13 jaar en ik ben moslim. ik heb laatst dus een jurk voor een bruiloft gehaald die heel mooi was hij was een beetje strak zegmaar dat je mijn figuur ziet maar verder niets raars. ik had het samen met mijn moeder gepast en wou het graag aan mijn vader laten zien. hij zei meteen dat hij het veelste strak vond en zei dat het ordinair was en ik dat niet moet dragen. ik heb vaker opmerkingen van hem gehad over mijn kleding en gewicht waardoor ik mij steeds onzekerder ga voelen. ik heb het ook met een vriendin erover gehad en zij zegt dat ik een mooi lichaam heb en mij er niks van moet aan trekken maar dat gaan niet zo makkelijk.  heeft iemand advies?

 

xx


2 reacties

Badge

Hoi @meisjeAnoniem_  ,

Je hebt de jurk samen met je moeder gepast, ( las ik tenminste )  dus dan mag het toch al van haar?? Ik vind het dan raar dat je vader het niet goed vind.. Dus wat je miss kan doen is effe aan je moeder vragen of ze je vader kan overhalen om de jurk toch te dragen. 

Heel veel suc6 en hopelijk mag je de jurk gwn dragen

 

xxx Zoem

Badge

hai @Zoem ,

 

mijn moeder had het geprobeerd maar zodra het onderwerp geopend werd kwam er ruzie thuis. ik heb inmiddels de jurk terug gestuurd (want als ik het zou dragen zouden er nog meer problemen komen). het maakt mijn vader niets uit of het van mijn moeder wel mag wat hij staat altijd voor zijn eigen mening. als ik iets draag wat open is bijvoorbeeld een crop top of shorts dan doe ik het meestal stiekem want als mijn  vader erachter kwam zou hij flippen.

 

heel lief dat je hebt gereageerd <33

lyy

Reageer