vader weg

  • 16 April 2022
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Badge

Nou het gaat eig al heel lang slecht tussen mijn ouders, en ze hadden vandaag weer ruzie. Mijn vader ging weg en is niet terug. Mn ma keek op de rekening en er was bijna geen geld en mn pa is weg. Ze zouden eig wel al lang scheiden, maar hij appte net dat ze gaan scheiden en dat ie een fijne pasen wenst (sarcastisch zeg mr). Hij is idk waar, wss in het buitenland, en we hebben weinig geld op onze rekening. Ik weet oprecht niet wat ik moet doen want ik heb ook nog een broertje en zusje en mijn moeder is heel erg gestrest enzo omdat we het nooit echt financieel goed heeft en ze heeft ook geen werk. Weet iemand wat ik moet doen? En nee ik ga niet met mijn mentor of vertrouwpersoon op school praten want die gaan er allemaal shit mee doen dat ik niet wil dat ze gaan doen


3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Je vader moet geld betalen, als je ouders ga scheiden moet het. Misschien kan de kindertelefoon je helpen. Je kan met hun chatten en bellen . Het is super onverantwoordelijk om jullie alleen te laten .

 

Emma

Hoi, wat vervelend dat dit gebeurd. Maar ik denk dat je er op kan vertrouwen dat het goed komt. Als je ouders gaan scheiden gaat alles via de wet geregeld worden en je vader moet dan ook geld betalen voor jou en je broertje en zusje. Dus vertrouw er maar op dat het goed komt.

Reputatie 7
Badge +2

Als het onrechtvaardig wordt. Kan je altijd de rechter er bij halen.  Je vader is echt gemeen . Ik hoop dat het allemaal goed komt. 

 

Emma

Reageer