vader van vriendin gaat vreemd

  • 1 July 2019
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

ik heb dringend advies nodig mijn vriendin en ik hebben een Skype bericht naar een vrouw gezien! Het was op account van haar vader en het was in het Engels, hij stuurde: wanna have seks? Zij antwoordde met: if you can join me babe. We schrokken erg en we zagen haar naam ook mijn vriendin maakte een foto en klikte het weg. Later heeft zij haar vader ermee geconfronteerd en hij gaf niks toe, ze besloot om het aan haar moeder te vertellen maar die geloofde er niks van! Ze zei dat zijn account misschien gehackt was. We hebben de vrouw gegoogeld en ze woont in Noorwegen waar ze haar eigen nagelsalon heeft. We besloten haar nagelsalon te mailen met de vraag of we haar mogen interviewen voor een schoolproject, maar wat als ze ja zegt... wij hebben heel erg dringend advies nodig.

Groetjes van anoniemmeisje en haar vriendin

2 reacties

Hoi

Je vriendin en jij ontdekten dat haar vader intieme berichtjes uitwisselde met een vrouw. Je vriendin confronteerde haar vader, die niets toegaf. Ook sprak je vriendin met haar moeder, die niet geloofde wat je vriendin haar vertelde. Inmiddels hebben jullie deze vrouw gemaild voor een interview.

Wat naar dat de vader van je vriendin niet meeging in het gesprek. Ook vervelend dat haar moeder haar niet geloofde. Denk je dat je vriendin haar moeder zou kunnen overhalen om met haar vader te praten? Misschien wilden ze beiden niets toegeven in het bijzijn van hun dochter, maar zijn ze wel bereid hier een privégesprek over te voeren.

Het lijkt me verstandig om niet door te gaan met het interview. Wie weet is die vrouw niet op de hoogte van de gezinssituatie van de vader, en denkt ze dat hij vrijgezel is. Beter lijkt me om de situatie aan haar ouders over te laten. Moest je vriendin merken dat haar vader zijn ontrouwe gedrag voortzet, zou ze hier nogmaals op in kunnen gaan.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 2
Badge +1
Beste @Kenshin,

wat een vervelende situatie zeg. Mijn advies is ook dat het interviewen van deze vrouw niet een heel goed idee is. Ik denk ook niet dat je iets bij haar los gaat krijgen over de situatie. Het is ook een probleem tussen haar ouders, maar ik snap dat jullie er graag achter willen komen. Uiteindelijk komt de waarheid altijd boven tafel. Als het echt iets ernstigs is komt het dus vanzelf aan het licht.

hopelijk heb je hier wat aan

Groetjes,
JustMyLovelyAdvice

Reageer