Vader pest mij

  • 26 July 2022
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Badge

Elke keer dat ik beneden kom voor avond eten gaat het altijd erover dat ik geen vrienden heb en mijn 12 jarige broertje wel (ik ben 14). hij vraagt telkens of ik al vrienden heb en als ik nee zeg probeert hij niet te lachen. ik heb het gevoel alsof ik niet goed genoeg ben,  en ik weet niet voor hoe lang ik hiermee kan door gaan. ik kan ook niet terug naar mijn moeder want die heeft me ook mishandeld. als iemand advies heeft alsjeblieft, smeek het je, vertel me het want ik sta wel zo ver om los te laten. 


3 reacties

Badge

Ik zou veilig thuis bellen

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, dit is echt heel vervelend. Ik heb hier helaas geen ervaring mee. Je kan het best idd veilig thuis bellen of met de kindertelefoon bellen/chatten. Je kan het ook bijv. aan andere familieleden of vrienden vertellen. Zoek in ieder geval hulp en steun van mensen die je vertrouwt. 

Reputatie 5
Badge +2

Nou ja zeg je vader zou je toch eigenlijk moeten steunen, ik zou proberen tijdelijk ergenst anders te gaan wonen om afstand te neme. En vragen of iemand met je pa kan praten een volwassene zegmaar.

Je zegt dat je 14 bent je kunt voor de vakantie ook een baantje zoeken en daar vrienden proberen te maken ik werk bijvoorbeeld in een tomaten kas super gezelig om met je vrienden te werken of ze te maken en geld te verdienen  gelijk!

 

Eej enne ik ben wel trots op de je doorzetter!!!!

Duim voor je 

Laat je nog iets weten???

 

Loefs van ros

Reageer