Vraag

vader opeens streng geworden

  • 12 July 2021
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Oké dus kijk

ik was dus gister boos op me vader dat hij om 1:00 avond ging schreeuwen dus ik zei zo van 

hou jullie fucking bekken dicht en stop met schreeuwen dat zei ik tegen me vader  en moeder mijn vader werd helemaal boos dat ik ging schelden wtf?!

dus ja hij zei zo van je mag nooit meer naar buiten en geen make-up meer dragen 

en deze 2 dingen zijn super belangrijk voor mij dus. Nu haat ik echt mijn leven en wil gewoon dood

ik probeerde net met hem te praten en ik zei sorry dit dat enzo en hij ging helemaal schreeuwen enzo 

mij weet nu echt niet meer wat ik moet doen me crush vind me nu ook eindelijk leuk en wilde afspreken alleen ik mag nu niet meer naar buiten dus ja ik haat mijn leven 

iemand help mij met mijn vader praten lukt niet en mijn moeder doet er niks ik heb niks aan haar

??!!!!!!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Wat vervelend zeg :(

Misschien kan je een brief voor je vader maken? Of met iemand anders erbij met je vader praten zodat hij niet zo boos kan worden.

Reputatie 1
Badge +1

Oké dus kijk

ik was dus gister boos op me vader dat hij om 1:00 avond ging schreeuwen dus ik zei zo van 

hou jullie fucking bekken dicht en stop met schreeuwen dat zei ik tegen me vader  en moeder mijn vader werd helemaal boos dat ik ging schelden wtf?!

dus ja hij zei zo van je mag nooit meer naar buiten en geen make-up meer dragen 

en deze 2 dingen zijn super belangrijk voor mij dus. Nu haat ik echt mijn leven en wil gewoon dood

ik probeerde net met hem te praten en ik zei sorry dit dat enzo en hij ging helemaal schreeuwen enzo 

mij weet nu echt niet meer wat ik moet doen me crush vind me nu ook eindelijk leuk en wilde afspreken alleen ik mag nu niet meer naar buiten dus ja ik haat mijn leven 

iemand help mij met mijn vader praten lukt niet en mijn moeder doet er niks ik heb niks aan haar

??!!!!!!

Ik denk dat je met “je mag nooit meer naar buiten” een beetje overdreven hebt. Voor de rest, praat er met kindertelefoon over. 

Reputatie 3
Badge +2

Mischien een beetje laat, maar:

Ik snap opzich wel dat je ouders het niet goed vinden als je hou je fucking bek dicht tegen ze zegt (vind verder natuurlijk ook dat je vader niet zo vroeg moet schreuwen), dat nooit meer naar buiten mogen lijkt mij vrij overdreven (dat geen meer make up eerlijkgezecht niet, want ik vind make up gewoon onzin, maar snap dat dit voor jouw vrij heftig kan zijn), een beetje afhankelijk van of die dingen echt nooit meer mogen of of dat het binnen de limit van max 1 week blijft vind ik het opzich niet heel heftig, maar gewoon als opvoeding tegen het schelden, maar ik vind het wel onredelijk dat je vader gewoon weg komt met dat schreuwem (weet niet hoe je hier mee ommoet gaan aangezien mijn vader het altijd wel leuk vind als ik discusie ga en een vrij redelijke man is)

Reageer