Vraag

vader of moeder

  • 3 December 2020
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Badge

Hallo ik ben een jongen van 13 jaar

 

Mijn vader en moeder zijn gescheiden toen ik drie jaar was. Ik heb daar een trauma van. ‘s Avonds huil ik altijd (alleen bij mijn moeder). Ik denk dat dat komt doordat mijn vader veel alcohol drinkt (2 glazen bier en 3 glazen wijn). En dat ik het niet durf. Bij mijn moeder slaap ik rond 23:30 ik ben woensdag altijd heel moe en ga dan ook vaak niet naar school. Maar volgende week (9 december) heb ik een herkansing van wiskunde. Mijn vader stelt voor dat ik tot woensdag in plaats van dinsdag  bij hem blijf. Zodat ik niet moe word. Maar dat betekent ook weer dat ik een avond langer bij hem blijf en ‘s avonds drinkt hij. Deze keuzes leveren mij altijd heel veel stress op. 
 

Dus mijn vraag is: hoe moet ik dat tegen mijn vader zeggen?


2 reacties

heee

geen idee of je moeder weet dat hij drinkt, als dat niet zo is zou je het haar kunnen vertellen. misschien weet zij een oplossing? je kan het ook met je moeder erover hebben dat je nog moeite hebt met de scheiding/ je vader. maar dit hoeft niet als je het niet wil!!

als je nog meer vragen hebt stel ze maar!!

xx

Badge

Hallo

 

Ik heb al tegen mijn moeder gezegd en zij is het met mij eens. Ik ben ook al onder begeleiding van een psycholoog. En ze weten allebei dat ik het nog moeilijk met de scheiding heb. 
 

 

Reageer