Skip to main content

Hoi,

Het is 4 jaar geleden dat mijn ouders gescheiden waren. De scheiding tussen mijn moeder en vader ging super goed en mijn vader deed nog aardig  tegen me. Ik vond toen de scheiding super. Op een dag kwam een nieuwe vriendin in zijn leven. Eerst deed hij wel normaal, maar op nieuw en oudjaars avond was het heel raar. Hij en zijn vriendin zeiden dat ik moest luisteren naar hun terwijl ik dat deed. Toen pakte ze me vast ( mijn vader aan mijn rechterarm en zijn vriendin aan mijn linker arm) en smeete me op de bank. Toen rende ik naar boven en zijn vriendin kwam heel boos achter mij aan. Ik rende de trap naar boven op en ik verstopte me op mijn kamer. Mijn vaders vriendin probeerde de deur open te doen, maar ik hield haar tegen. Ze was zo sterk dat ze de deur openkreeg. Ik wou bijna uit het raam springen om te ontsnappen. Sindsdien zit ik met een trauma. Als iemand boos op me word met een reden, ren ik weg naar mijn kamer. 

Sindsdien vermijdt mijn vader me en zie ik mijn vader maar 1 uur per maand.

Als jullie tips hebben hoor ik het graag

Heyy,

Wat rottig zeg.. Weet er wel iemand af van je trauma? Heb je bijvoorbeeld wel tegen je moeder gezegd dat dit is gebeurd? Misschien is het namelijk fijn om het met iemand te bespreken want het is denk ik wel prettig voor je om wat hulp en steun te krijgen om dit een goed plekje te geven en ik denk dat je moeder je daar wel goed bij kan helpen.

Je kan ook altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten hierover als dat je fijn lijkt dat kan via de link hieronder.

https://www.kindertelefoon.nl/

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer