Skip to main content

Ik ben een puber ik ben heel irri en kdoe alles verkeerd en zeg alles verkeerd. Vooral voor mn vader volgens hem doe ik altijd alles verkeerd zelfs als ik gwn leuk met mn broers en zus aant lummelen ben kijktie boos. We ware vandaag aan t lope en mn broer is de hele tijd irri en ik doe gwn best normaal, en dan kome dr allemaal paarde vliege op ons zitte dus wij ons insmere met gore rommel, zegtie khoop dat je helemaal onder gestooke word en kweet wel watie r mee bedoelde : khoop dat je dood gaat. Nouw srry maar daarna ben ik de hele tijd chago geweest en toen we weer in ons huisje ware toen lag ik lekker in mn bed en hij loopt zo op de gang (mn deur stond ope) en hij kijkt mijn kamer binne en echt gwn met die blik gwn van :van dood. Khebt t tegen een vriendin gezegt maar tis nie alsof ze mij kan helpe. De hele vakantie is gwn stom alles wat ik leuk vind om te doen vinde ze stom. Ze worde altijd boos op mij en dat word ik ook boos en ik kan mense gwn nie so snel vergeve. Dus dan ben ik de hele dag boos.

Hebbe jullie miss tips die ik kan gebruike tegen mn vader en om wat liever te zijn ik kom er zelf namelijk nie uit

xxx je weet wel wie

Hoi! Ahw dat is echt naar voor je.  Kun je niet met hem praten er over?  Op een moment dat jullie allebei meer relaxed zijn? Of het opschrijven wat je allemaal voelt en hem dat laten lezen? Of bespreken met je moeder?  Ik hoop dat anderen nog meer tips voor je hebben! Je kan ook bellen met de Kindertelefoon! 

Maiskolfje X 

Hai, 

Ik had een heel antwoord geschreven maar realiseerde me dat ik een paar dingen niet zeker wist. 

Werd hij ook vaak boos toen je 'moeilijk' deed wanneer je jonger was?

Wat vind je moeder hiervan? (Of andere ouder, als je die hebt)

Reageer