Skip to main content

Hallo allemaal, dit is misschien een raar onderwerp maar ik wil graag wat informatie van jullie. Mijn vader is echt geweldig, maar hij is nooit heel gezond geweest, hij heeft ook veel stress door werk en al heel lang is hij bang voor zijn hart. Ook is hij bang voor de dood en voor de dood van mijn oma (zijn moeder). Helaas is mijn opa al overleden. ik vind dit heel vervelend voor mijn vader want hij heeft ook hele heftige nachtmerries en dan schrikt hij wakker en schreeuwt hij, soms loopt hij ook de kamer uit en gaat op de hal schreeuwen en praten. Ik vind dit zelf ook heel eng en erg vervelend voor mijn vader en moeder (die d’r naast ligt) 

mij heb geen idee hoe ik hier mee om moet gaan aangezien ik er weinig aan kan veranderen.. het zijn natuurlijk ook niet echt mijn zaken maar het brengt de sfeer binnen ons gezin wel echt naar beneden wat ik echt naar vind. 

Ik wou ook gewoon mijn verhaal doen daarom dit topic… graag een beetje raad ofzo🫶

Wat vervelend voor jou en je vader. Ik raad deze site aan: https://www.mentaalvitaal.nl/problemen-oplossen/nachtmerries 

Liefs

hoi ​@King.tbdl  je kan er inderdaad niks aan doen

als hij opeens schreeuwt kan je oortjes in doen en daar hele harde muziek op zetten 

praat er met je moeder over

je kan er altijd met de kindertelefoon over praten

verder weet  ik geen tips maar wel wens ik je veel geluk! 😀

Reageer