Hallo iedereen, ik heb een probleempje. Ik heb ongeveer een jaar gelden een pitbike gevonden in een sloot en ik heb hem weer werkend gekregen, maar mijn ouders zijn gescheiden en mijn stiefvader wilde de pitbike niet meer thuis hebben omdat hij in de weg staat en omdat ik er volgens hem toch niks aan heb bij mij thuis omdat we geen ruimte hebben om er mee te rijden dus moest ik hem maar de eerst volgende keer mee nemen naar mijn echte vader en daar laten staan omdat hij wel ruimte heeft om te rijden, nu staat de pitbike daar inmiddels al wel even en ik wilde gewoon weer gaan sleutelen aan iets dus mocht ik uiteindelijk weer de pitbike thuis hebben. Nu heb ik geprobeerd aan mijn vader te vragen dat als hij in de buurt is of hij hem wilt afgeven maar dat wilt hij niet, toen heb ik gevraagd of hij hem kon opsturen als groot pakket post (zou mogelijk moeten zijn, zelf voor gekeken) maar dat wilt hij ook niet doen. Maar van mijn stiefvader en moeder mag ik daar Niet naar toe omdat hij zelf maar eens een keer iets moet doen. Maar hoe ga ik nou de pitbike ooit terug krijgen want hij zal zelfs nog wel het lef hebben om hem te verkopen en om met mijn geïnvesteerde geld om dat ding werkend te krijgen aan de haal te gaan. heeft iemand misschien een idee hoe ik de pitbike ooit nog thuis krijg? Voor mijn echte vader staat hij daar waarschijnlijk wel best zo en gaat hij echt geen moeite doen om dat ding weer hier te krijgen.
Alvast bedankt.
groetjes.