vader flirt

  • 28 December 2019
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

ik ben 15 jaar en woon samen met mijn moeder en vader. Ik heb een goede relatie met mijn moeder, maar met mijn vader niet zo ( hij is heel vaak weg voor werk enzo) 

Mijn probleem is dat mijn vader heel erg flirt met andere vrouwen, waar mijn moeder en ik bij zijn. Dit vind ik heel erg vervelend en ik vind dit ook verraad naar mijn eigen gezin.

laatst zat mijn vader zelfs te flirten met een meisje ( mijn nicht 22 jaar)  waar mijn moeder en ik bij zaten. Mijn eigen familie zei zelfs: nou Arjan ( mijn vader ) zit je wel heel erg te claimen he! Hoe erg! Mijn moeder heeft het zelfs gehad over scheiden!!!

omdat ik niet zo’n goede relatie heb met mijn vader, weet ik niet of ik met hem een gesprek aan moet gaan. Mijn moeder heeft het er ook al heel vaak met hem over gehad, maar hij blijft maar zeggen: nee ik was gewoon aan het kletsen.

 

Wat moet ik doen!?


2 reacties

Hallo Marlijn :)

Kun je het niet met je vader bespreken dat je het gevoel hebt dat hij jou moeder en de rest van je gezin verraad met het flirten? 

-Dr8gon99

Ja, maar hoe zou ik dat goed moeten verwoorden, en straks loopt het uit tot een ruzie...

Reageer