Skip to main content

Hallo.  Ik wil anoniem blijven.

Ik ben zelf wel 14 jaar.

En mijn vader heeft iets in z'n hersenen wat niet echt goed zit en daardoor kenmerken heeft van Dementie. 

En mijn moeder begrijpt dat nog steeds niet dat hij iets heeft en begint constant te schreeuwen tegen mijn vader en ik wil graag hun helpen dus spring ik er steeds tussen in om de ruzie te stoppen maar lukt niet echt.  Als ik er steeds tussen in spring dan krijg ik alleen maar moppers en er word dan tegen mij geschreeuwd. En daardoor blijft mijn moeder steeds maar weer tegen mij schreeuwen en zegt dat ik niks moet doen ertegen en dat ik het maar voor lief moet nemen dat ze zo doet tegen mij en mijn vader. En er word alleen maar tegen mij alles gezegd wat de ander fout doet en wat ik allemaal fout doe. En ik heb het al meerdere keren met m'n moeder over haar gedrag gepraat maar ze ontkend alles en dan gaat ze weer schreeuwen en zeggen wat ik fout doe. KAN IK NOU ECHT NIKS GOED DOEN VOOR HUN. Ik wil zo graag weg rennen naar iemand die ik wel vertrouw maar ja. Het lijkt gewoon steeds alsof ik word mishandeld hier. Ik moet echt alles aan horen en ik word echt echt moe van. En mijn moeder zegt ook steeds dat IK geen stress en geen gevoelens heb. Terwijl ik dat wel heb. 

Help asjeblieft 

Geen reactie

Reageer