Vraag

vader crimineel

  • 6 June 2021
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik denk nu al een tijdje dat mijn vader een crimineel is. Hij werkt namelijk niet echt maar we hebben wel redelijk wat geld en hij heeft veel contant geld. Best vaak komen er mensen over de vloer die ik niet mag ontmoeten en dan moet ik naar mijn kamer. Ik woon alleen met mijn vader thuis. Hij is altijd wel netjes gekleed. Denken jullie dat hij crimineel is? Of hebben jullie tips om er achter te komen zonder dat hij boos word?


1 reactie

Dit is een lastig geval.
Wij kunnen je in ieder geval niet zomaar een antwoord geven.
Veel contant geld hebben is misschien een teken dat je zwart werkt, omdat die transacties niet geregistreerd worden, maar de rest is echt giswerk.

Misschien niet de meest behulpzame vraag, maar heb je dit al eens besproken met hem?
Niet iedereen praat met zijn familie over het werk, maar iedereen wilt toch niet zien dat zijn of haar kinderen zich zorgen maken.
Wij weten niets over jouw band met jouw vader, maar zou je deze zorgen met hem kunnen bespreken?
Je kunt dan beginnen over zijn gedrag, het geld en de anonieme gasten.
Vaker zie je in het nieuws dat criminelen opgepakt worden of aangepakt worden door de concurrentie en niemand zou willen dat zijn ouder zo zou eindigen.


Wederom, ik heb geen idee of je dit zo zou kunnen bespreken met hem.
Hopelijk kan een van de gebruikers hier je helpen.

Reageer