Vader boos vanwege liegen

  • 10 July 2021
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 13 jaar ik heb net ruzie gehad met men vader omdat hij wist van men leugen (ik heb btw moslim ouders) t kwam omdat ik moest douchen maar ik alleen men haar snel waste. Men pa wist het gelijk al en werd die boos en begon hij te schreeuwen en tufte op me dus dan is ie boos. Ik ben nu ik men kamer alleen maar aan het huilen men ma is op het werk dus zij weet het nog niet en eig zouden we naar kermis gaan morgen maar ja nu mag alleen men broertje gaan. Alsjeblieft help wat moet ik zeggen tegen men vader want sorry word hem oprecht gwn niet jongens.


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Beetje laat:

Mischien is het al voorbij, maar wat naar dat je vader meteen zo boos werd, als ik eerlijk ben snap ik uberhoudt niet wat er erg is aan alleen je haren wassen, je word beter schoon als je alles wast, maar een keer minder goed douchen kan toch geen kwaad, of licht dit bij moslims anders (niet racistisch of beledegend bedoelt). Helaas heb ik geen tips (dit komt deels omdat ik niet bekent ben met de regels, gebruiken en dat soort dingen van moslims).

Reageer