Skip to main content

Vader begint weer met appen uit het niets

• October 15, 2025
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2

Mijn ouders zijn dus zeg maar niet meer samen. Mijn vader is een beetje een $talk3r mr hij is wel aardig tegen mij. Maar ik heb echt nu mentaal en fysiek geen tijd voor hem. Hij appt altijd uit het niets of als hij wat nodig heeft. Op verjaardagen, feestdagen, oud-en-nieuw mr het is zo irritant aan het worden en ik ben ook mentaal echt verkl00t mr het lijkt niemand om me heen te boeien. Hij heeft me vorige week weer geappt of ik wil facetimen mr daar heb ik echt geen zin in dus ik heb al het contact verbroken. mr k ben bang dat hij nu naar ons huis komt uit het niets. zo irri mr k weet hoe k het moet hendelen. 

THX VOOR HET LEZEN ALS JE DIT LEEST!!

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 15, 2025

Het is lastig als iemand je steeds probeert te bereiken terwijl je geen zin hebt om contact te hebben. Het is goed dat je je grenzen aangeeft, maar ik snap dat het lastig is om dat met familie te doen. Misschien kun je met je moeder praten over wat je voelt en samen een plan maken voor hoe je met je vader omgaat? 

xx liefs Wolf 🐺

Maria_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • October 16, 2025

Hoi ​@anoniempje_0355 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Maria (De Kindertelefoon)