Hoi, ik zeg liever niet mijn eigen naam dus mijn naam is maar voor even Amber
Ik en mijn moeder hebben vaak ruzie thuis voor al 3 jaar lang en het loopt steeds beetje bij beetje uit de hand we schreeuwen vaak op elkaar en zeggen dat we elkaar iets moeten aandoen (zelfmoord. etc). Het was allemaal nog niet zo erg totdat iets voordat mijn zus hier kwam wonen (mijn zus had dingen temaken met jeugdzorg doordat zij niet bij een van onze ouders kon wonen) ik had mijn moeder vertelt hoe mijn zus mij had aangeraakt bij mijn je weet wel ongeveer 1 jaar voordat ze bij ons kwam wonen en ze zei dat ze hier nooit meer mocht slapen. een paar weken later hadden we weer ruzie en het was echt laat om 11 uur 's nachts en mijn moeder stapte in haar auto en reed weg 1.5 uur later kwam ze terug en was mijn zus aan tafel met haar aan het zitten te praten met allemaal tassen en koffers.
ik heb een beetje aggressie problemen en ik kan met niemand praten over mijn eigen problemen want ik heb geen vrienden, toen wel maar toen zat ik in een vriendengroep waar iedereen slecht praatte achter elkaars rug dus met hun wou ik ook niet praten. maar mijn zus die was vroeger zeer aggressief en zou met dingen gooien en zo. het enigste wat ik doe is vooral tegen de muur slaan uit boosheid maar ik doe niemand anders iets aan het is vooral uit frustreerdheid. Mijn zus had mijn moeder heel veel dingen vroeger aangedaan waardoor ik al wist dat dit niet goed zou aflopen en ik had gelijk ook nog mijn zus heeft in totaal maar anderhalve maand hier gewoond. de eerste week deed ze heel netjes en aardig maar later niet meer ik had toen weer eens ruzie met mijn moeder en ze dwong mijn moeder om de politie voor mij te bellen we hadden een kort gesprek en ik werd er ook best wel bang van een week ofzoiets later had ik een soort papier gekregen die mijn moeder me niet zien waarop stond wat er precies was gebeurd en wat ik had gedaan. ik werd vooral boos omdat ze zei dat ze hier niet meer mocht slapen en dan ineenkeer haar hier laat wonen. ik wou niet in de buurt van mijn zus komen want ik was bang dat ze weer iets zou proberen. mijn zus deed heel erg aardig tegen mijn moeder maar echt na 2 weken begon het al. ze begon opmerkingen te maken en werd ze later uit huis gezet nadat ze haar van de trap af probeerde te dieuwen en een asbak op de grond gooide tegen haar aan mijn zus was en is erg mentaal onstabiel ze weigert alle hulp en snijd haarzelf.
een avond was het aan het onweren en ik ging naar de wc en ze had allemaal diepe sneeën op haar arm en ze heeft 3 pogingen gedaan tot je weet wel. maar na al dat wat er is gebeurd dan belt ze niet de politie maar wel als mijn zus haar dwingt. mijn moeder had later mijn vader opgebeld en de volgende dag gingen ze eten bij een restaurant met mijn zus erbij en hadden ze een gesprek over dit alles , ze kwamen thuis en het begon al metteen. de volgende dag had mijn moeder mij vader gebeld en hij had zijn vrouw gebeld om haar te zeggen dat ze weg moest gaan omdat hij niet in de buurt was. het is uiteindelijk gelukt en ik mijn zus sinds dien niet meer gezien, ik heb haar appjes proberen te negeren en vermijd contact met haar nu. maar ik en mijn moeder hebben steeds weer ruzie en het blijft maar doorgaan een week geleden zei ik dat ze zichzelf wat moest aandoen omdat zij dat vaker zegt tegen mij ---------------------- ik doe haar niks aan ofzo maar ze word boos als ik tegen de muur ofzo sla met mijn rechter hand uit boosheid, ik zie het probleem niet want teminste doe ik haar geen pijn ermee physiek. soms hebben wij ruzie en dan loopt zij naar buiten zodat ik niet meer praat met haar omdat de buren vaak buiten zitten. maar de afgelopen tijd doe ik dat niet meer ik blijf gewoon door praten omdat wij in een gesprek waren. laatst gooide ze de deur in mijn gezicht dicht en dan probeer ik heb te openen maar staat zij ervoor en begin ik boos te worden,
ik word al sinds begin 2de erg gepest door mensen op school. mensen proberen mij te laten struikelen in de hal, als ik bij mijn kluisje wil laten ze mij er niet bij en lachen ze me uit, toen ik een keer in de aula ging zitten alleen kwam er een groep jongens die achter mij gingen zitten (mijn rug was tegen de tafel aan) en toen gingen 3 van die jongens aan de andere kant zitten en dieuwde ze de tafel in mijn rug in. mensen zeggen dat ik mezelf moet pijn doen en noemen me allemaal namen. ik ben er zo vaak mee naar me mentor geweest en er gebeurd niks omdat ik het niet durf want ik wil niet nog meer problemen ik heb mijn moeder voor het hele jaar door gesmeekt en ik mag volgend jaar naar een andere school. ongeveer een week geleden had mijn mentor mij gevraagd om na de les in het lokaal te blijven. we gingen praten en metteen zei ze dingen zoals "ik maak me zorgen om je" en dat ik hulp nodig heb waardoor ik metteen begon te huilen en ze zei dat van school veranderen niet veel gaat doen als ik niet voor mezelf leer op te komen later sloot ze me op toen ik weg wou gaan er is niks gebeurd maar ik werd toen boos en ging tegen de tafel aan slaan omdat ik weg wou want ik was bang dat ze me iets zou aandoen want ik stond op en ineenkeer stond zij voor de deur en had ze hem opslot gedaan en wou ze er niet langs. ik wou met bijvoorbeeld een therapeut praten over mijn problemen en dat wou mijn moeder niet ze laat het niet toe.
er gebeuren zoveel dingen al voor jaren en ik haat gewoon alles hier, die mensen, de school, mijn hele famillie ik wil weg van dit leven door bij een ander gezin te wonen ofzo maar ik durf niet aan iemand iets hierover te vertellen omdat ik wil niks temaken hebben met jeugdzorg want ik wil niet zoals mijn zus lijken want ik haat haar zo erg en mijn moeder zegt dat ik steeds meer en meer op haar begin te lijken en daar ben ik juist het bangst voor. Het liefst ga ik naar een andere familie en weg van waar ik woon en op school zit en soms hoop ik dat er iets ergs met haar gebeurd dat ik hier weg ben en dat vind ik al erg ik weet niet meer wat ik ermee aan moet. ik voel me al schuldig dat ik dit soort dingen op andere aan wens. weet iemand wat ik kan doen??
-bericht aangepast door Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6-