Hi,
ik heb de laatste tijd heel vaak ruzie met mijn moeder. Ik ben eigenlijk altijd ontzettend moe en daardoor lukken veel dingen niet zoals ergens op vakantie of werken of helpen of wat dan ook, het kost gewoon ontzettend veel energie. Soms lijkt het alsof ze het begrijpt, maar andere keren wordt ze weer ontzettend boos. Ik help mijn ouders heel vaak mee, soms gaat het niet omdat ik te moe ben en dat geef ik aan. Vervolgens is het antwoord dan dat ik overdrijf of dat ik mij niet zo moet aanstellen. Ik heb ook meerdere bloedonderzoeken gehad om te kijken waar de vermoeidheid vandaan komt, maar het mag niet blijken. Zelf denk ik dat het eerder van stress komt, en die stress komt weer van thuis zijn. Ik ben gewoon de meeste van de tijd gespannen. Ik heb dus geen werk meer omdat het best zwaar voor mij is, ik heb met mijn moeder een bepaalde afspraak gemaakt maar die schijnt zij continu te vergeten. Daarover hebben we ook heel vaak ruzies gehad maar er komt nooit een oplossing uit. Ik kan ook nergens anders heen gaan want ik heb geen vrienden. Ik wil gewoon het liefst zo snel mogelijk uit dit huis, maar als mijn ouders erachter komen dat ik hulp heb gezocht worden ze echt ontzettend boos. Weet iemand wat ik moet doen?