Vraag

Vaak ruzie met me vader

  • 20 January 2021
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal 💛

Ik heb elke dag ruzie met mijn vader 

En ik word gek van de ruzie en van hem en hij van mij 

heeft iemand tips ?? 
 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heey

Wat vervelend.

heb je al met je vader gepraat? Aangegeven dat je het echt niet leuk vind. Misschien kunnen jullie samen afspreken maken zodat het beter gaat tussen jullie.

Je zou er ook met iemand anders over kunnen praten. Bijvoorbeeld: je moeder (als je die hebt), mentor, vriendin of iemand anders die je vertrouwd. Dit kan opluchten en wie weet heeft diegene wel een idee wat je eraan kan doen.

succes

 

Joeeee

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Mijn tip: probeer te bedenken hoe het voor je vader voelt en rustig te blijven. Tot 10 tellen klinkt kinderachtig, maar als je het serieus neemt werkt het. Ook is het slim om, wanneer je merkt dat je boos wordt even een rustig plekje op te zoeken. 

Suc6!

Badge

ik ben mijn vader gister verloren en de laatste keer dat ik hem zag was toen ik 1 jaar was. koester het en dat moet hij ook doen. want mijn papa wouw me zo graag zien, we zouden al blij zijn als we een kaart naar elkaar mochten/konden versturen. zeg tegen je vader dat jullie de ruzies op moeten lossen, voor het voorbij is. en je alleen maar 5 fotootjes hebt :disappointed_relieved::sparkling_heart: en je mag wachten tot na de crematie waar je waarschijnlijk niet naar toe mag en moet wachten tot die voorbij is en je wat as mag hebben. :sweat:

Reageer