uithuisplaatsing

  • 31 March 2020
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hee, ik ben bijna 15 
maar zit nu denk ik al 2 jaar in een klote thuis situatie. ik geef niks meer om mijn vader en het voelt alsof hij ook niks meer om mij geeft. mijn moeder kiest altijd mijn vaders kant ook al is ze wel lief tegen mij, maar het helpt niet.  ik ben heel erg brutaal tegen mijn ouders dat komt omdat ik nergens mee eens ben wat zij vinden en zeggen. ik krijg altijd als ik een ding doe 20 straffen tegelijk. ik mag vaak niet weg van mijn ouders (ik denk omdat ze me niet vertrouwen) maar ik vind dat ik recht heb op vrijheid dus ik ga gewoon weg als dat niet mag.. ik kan niet altijd binnen zitten. dan ga ik savonds weg uit me raam en kom ik de volgende avond thuis maar dan mag ik niet meer naar binnen.. dus moet ik 10 uur savonds nog een slaapplek vinden. ze hebben mijn rekeningen leeg gehaald en mijn vader zegt dat ik het gewoon niet meer terug krijg ook al is het niet zijn geld. hij heeft mijn telefoon afgepakt, mijn schoenen, mijn jas etc etc hij sluit me een hele dag op in mijn kamer met de deur op slot als hij me vervelend vind. ik mag niet meer savonds mee eten ik moet hele dag in mijn kamer zitten en ze kijken me heel de tijd boos aan maar negeren me.  en zo gaat het bijna elke dag.. ik weet dat dit niet goed is. dat ik bijna om de dag wegloop en gewoon nachten niet thuis kom zonder iets te zeggen maar ik wil gewoon zo graag weg zoo graag. ik haat het thuis. papa heeft woede problemen ofzo. hij scheld mij en mijn broer en zus altijd uit als we al iets kleins hebben gedaan of we zijn te laat ook waar mijn kleine broertje van 5 bij zit. trapt deuren in en heeft zelfs een keer een mes naar mij getrokken. niet gestoken ofzo maar ik was zo bang.  mijn vader heeft ook al gebeld om mij uit huis te laten plaatsen, maar ze doen het niet zomaar en nu al helemaal niet met de corona tijd. wat moet ik doen.. ik ben ook helemaal de slechte kant op aan het gaan en slaap niet meer. 

ook heb ik vorige zomer in een burn out / depressie gezeten en ik denk dat ik er nog steeds niet helemaal uit ben, want als ik me kut voel loop ik weg naar dingen die ik leuk vind maar uiteindelijk komen er problemen van en voel ik me nogsteeds rot en nog kutter.

wat moet ik doen

sorry voor dit lange bericht, groetjes mij.

 


2 reacties

he

 

wat goed dat je hier komt om je verhaal te delen.

 

je zit niet echt in een makkelijke situatie en met het corona gedoe al helemaal niet.

 

zou je het durven om contact op te zoeken met veiligthuis. zij kunnen je helpen. je kan ook als je liever niet beld kan je ook een anonieme melding maken. dan nemen zij contact op met jullie. maar dat is maar net wat je fijn vind.

veiligthuis heeft het nu wel wat druker doordat iedereen thuis zit.

 

groetjes blue 

bedankt blue ik denk dat ik dat wel durf

Reageer