Vraag

uithuis

  • 6 March 2020
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal ik wil graag uit huis geplaatst worden mijn ouders zijn gescheiden en ik woon nu met me vader stiefmoeder zusjes en 1 stief zusje en daar gaat alle aandacht naar en ik moet altijd alles aleen doen en ik ben niet meer gelukkig en ik moet hun kast met allemaal ondergoed van mijn stief ma opruimen en de tuin doen en  dan als ik boven ben gaan ze over mij praten ik mag niet meer naar vriendinnen ik kan het niet meer en ik vind het heel lastig om mijn gevoelens te uiten en ik wil er niemand mee lastig vallen en mijn vader zij tegen ons als er iets is kun je het altijd zeggen maar als het er op neer komt kan dat dus niet en kan ik er niet over praten want dan word die boos ook zoekt mijn stiefmoeder regelmatig mijn kamer door  


3 reacties

Hoi

 

Wat vervelend dat het er thuis zo aan toe gaat. Ik stel voor dat je deze situatie bespreekt op school of met de huisarts. Deze kunnen samen met jou bekijken welke mogelijkheden er voor je openliggen. Ook zou je voor advies anoniem terecht kunnen bij de Kindertelefoon.

 

Gr. Kenshin

Badge

heyy ik weet niet of niemand dit gaat lezen maar ik wil weg lopen van huis ik weet niet wat ik moet doen het altijd maar erger ik word al bedreigt met mesen en dat ik dood gemaakt wort dat ik naar ander school moet gaan me leven is gewoon slecht en ik heb niemand om erover te praten

 

Hey Ericatje11

 

Ik stel voor dat ook jij deze situatie op school of met de huisarts bespreekt. Ook zou je contact op kunnen nemen met de organisatie Veilig Thuis. Het is namelijk niet ok om bedreigd te worden. 

 

Gr. Kenshin

Reageer