Hoi
ik heb wat tips nodig maar eerst zal ik mijn verhaal vertellen. Ik ben laatst naar een kamp geweest en heb daar een jongen ontmoet, ik had niet verwacht dat het iets tussen ons zou worden en dacht dat hij me maar raar vond maar ik merkte dat hij uiteindelijk steeds contact met mij probeerde op te zoeken en checken hoe het met me gaat. We hebben op de laatste dag ook uren lang met elkaar gepraat en hij heeft persoonlijke dingen verteld en om mijn nummer gevraagd dus ik voelde dat hij mij vertrouwde. Het voelde zo goed want ik heb nog nooit eerder zo'n gesprek gehad en ik wist dat ik nu een vriend heb gemaakt. Hij is echt het aardigste kind dat ik ooit heb ontmoet maar nu is het probleem ik zou dus een keer met hem iets willen doen omdat hij verder weg van mij woont maar mijn broertje is ook op dat kamp geweest en ik ben bang dat hij ook dan mee wilt want dat vroeg hij een keer, terwijl mijn broertje hem niet mocht en zei dat hij stoer deed. En mijn ouders zijn ook zo van dat ik mijn broertje altijd moet meenemen anders voelt hij zich buitengesloten terwijl ik wel rekening probeer te houden dat ik niet te veel bij zijn vrienden ben en het is al moeilijk voor mij want ik heb eigenlijk geen vrienden en mijn broertje heeft er veel. Hij praat ook veel dus dan gaat hij alleen maar met mijn vriend praten als hij mee zou gaan.
Heeft iemand tips voor deze situatie over hoe ik mijn ouders of broertje kan overtuigen of zit ik toch verkeerd en ben ik gewoon een egoïst
Groetjes