Skip to main content

Hallo allemaal

Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik morgen een keuze moet maken. Of ik maak het uit met mijn vriend of ik word het huis uitgezet. Mijn vriend is om bepaalde redenen (niet heftig) al niet meer welkom bij mij thuis, waardoor ik het hele weekend bij hem ben. Ik ben bijna 18 en hij is 22. Door hem is er dus ook altijd gezeur thuis, maar ik wil hem gewoon niet kwijt. Het is een hele leuke en gezellige jongen, maar vanavond werd de knoop doorgehakt door mijn ouders, dat ik voor morgenvroeg 08.00 een keuze moet maken. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken? En als er onduidelijkheden zijn, vraag gerust.

Wat wil je zelf? Ik snap dat je niet uit huis gezet wil worden maar ik snap ook dat je je vriend niet kwijt wil. Je zou nog eens met je ouders kunnen praten? Of de ouders van je vriend?

Als ik morgen besluit om naar hem toe te gaan, moet ik daar blijven…

En met mijn ouders praten heb ik al vaker geprobeerd...heeft geen nut. Ze zijn zo boos.

Ik zie je topic nu pas, dus ik kan niet meer echt advies geven. Hoe is het gegaan?

Hoe is het gegaan?!?

@Noortje12345 @Flower Power 

Ik wou vanochtend mijn spullen pakken, maar een klant van mijn moeder (kapster) en ook het nichtje van mijn vader kwam naar me toe om me over te halen niet weg te gaan bij mijn ouders…

Ze willen dat ik vandaag nog een keuze maak. Ik heb mijn vriend nu aan de telefoon en kan niet stoppen met huilen. Ook mijn oma stond hier en opa heeft mijn vriend gebeld (ik heb diabetes namelijk) om hem te vertellen dat als hij niet goed voor me zou zorgen, opa hem zou vinden. Hier schrok ik best wel van. En het kan nog erger, want later belde opa hem nogmaals op om te vertellen dat hij het beter uit kon maken.

Ik had me verheugd op een leuk paasweekend met hem, maar helaas. :(

Reageer