uit huis geplaatst willen worden

  • 7 June 2022
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 14. Ik heb anorexia gehad en ben nog steeds bezig met het herstellen, hiervoor ben ik ook naar het ziekenhuis gegaan. Kort geleden moest ik weer omdat ik mezelf helemaal open had gesneden. Nu willen ze dat ik therapie ga volgen bij de ggze en ik wil dat liever niet. Maar dit is de zoveelste keer dat dit gebeurt.

 

Mijn ouders denken dat ze me goed helpen door me naar dokters te sturen en met me te praten. Thuis gaat het verder wel oke, soms ruzie maar dat hoort er ook bij. Maar de laatste tijd denk ik erover om naar een instelling te gaan of om uit huis geplaatst te worden etc. Daar kan ik me helemaal focussen op mezelf zonder afleiding enzo. Is dit raar? Aan de ene kant wil ik thuis blijven ik mijn eigen kamer maar aan de andere kant wil ik ook dus op mezelf focussen en mensen die op me letten om wat ik eet en wat ik doe. Wat kan ik het beste doen?


2 reacties

Hoi,

Ik weet niet wat je moet/kan doen, maar ik reageer even zodat jouw topic boven aan komt te staan en andere forumgebruikers hem eerder zien.

Grtz,

SammieSam

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

je moet is op npo op zoeken naar jeugdzorg, als je uit huis zou geplaatst zou worden hoop ik niet dat je dan in een gesloten instelling terecht komt. 
 

 

Reageer