uit huis geplaatst

  • 14 January 2021
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Badge

Hoi…ik ben … en ik ben 13 jaar dit is wat ik kwijt wil:

mijn nachtmerrie begon op 27 januari...ons gezin werd uit huis geplaatst (mijn moeder stiefvader ik en me zus me honden en me katten)  omdat we de huur niet goed hadden betaald al mijn spullen werden kapot gemaakt en in dozen gelegd hetzelfde bij mijn zus en de rest er stonden wel 50 dozen op straat met onze spullen...gelukkig konden ik en me zus bij mijn ECHTE vader terecht zodat wij niet op straat hoefde te leven maar mijn moeder moest met 4 honden in een auto leven zonder geld zonder eten zonder niets (mijn vader wilde niet helpen) elk kleine beetje geld wat me moeder had kocht ze hondenvoer van en gaf ze aan de honden uiteindelijk hadden we een kamer gevonden de honden mochten daar niet in dus hadden we een oproep geplaatst op facebook of er iemand tijdelijk onze honden wilde opvangen uiteindelijk iemand helemaal in belgie had gereageerd en kon me moeder in die kamer tijdelijk wonen na nog een tijdje had ze EINDELIJK weer een huis!!!!!! Ik was echt blij...eindelijk deze nachtmerrie voorbij eindelijk zie ik me moeder weer blij eindelijk krijg ik de honden terug eindelijk een nieuwe start maar nu...het is 16 januari en we hebben te horen gekregen dat we weer uit huis moeten omdat dit huis waar we nu in wonen verkocht is ik voel me nu zo hopeloos we moeten er al 1 april eruit..ik weet niet wat ik moet doen ik wil niet weer zien hoe broodmager me moeder word en hoe ze toch probeerd om ons gelukkig te maken ik wil dit niet meer ik ben de hele tijd aan het kijken voor huizen maar we zitten in een lockdown en er zijn amper huisjes enkel alleen kamers...wat moet ik doen ik zit al dagen te huilen ik had beloofd toen we voor het eerst uit huis werden gezet “als we nog 1 keer uit huis worden gezet en weer in deze nachtmerrie moeten komen pleeg ik zelfmoord” ik doe dit echt niet voor aandacht ik voel me hopeloos


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Zelfmoord helpt die situatie niet en je moeder gaat dan pas echt in elkaar storten, als je er problemen mee hebt kan je altijd bij 113 terecht. Het is wel heel erg zuur dat het weer gebeurt, probeer als jullie een nieuw huis gaan huren, een huis te huren wat niet te koop staat, dus echt eentje die alleen wordt verhuurd, daarvoor kan je op verschillende sites terecht.. Leven is leven, an emotional rollercoaster.. op en neer, dus geef niet op, komt heus wel goed, groetjezzz,

-flopflop13

Badge

hey wat erg voor je

ik kan me goe voorstellen hoe jij je voelt.

maar ik wil je 1 ding meegeven: maak absoluut geen einde aan je leven als het nog een keer gebeurt want waarscheinlijk zal je moeder dan heel erg verdrietig zijn

zelfs ik die jouw niet kent zou het verschrikkelijk vinden

houd moet want hoe slecht het ook gaat: alles komt goed

Reageer