Vraag

uit huis gegooid

  • 31 May 2023
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

Me moeder heeft mij een paar weken geleden uit huis getrapt en ik verblijf nu bij een vriend al lange tijd el elke keer als ik contact met me moeder zoek woord ze alleen maar boos iemand die miss weet wat ik nog kan doen want weet het gewoon niet meer wil al jaren een band met me moeder maar het gaat gewoon niet en wil er ook niet meer wonen want het was geen gezonden en schonen leef plek voor mij maar wil het contact niet kwijt raken iemand tips?


4 reacties

Hey,

Hoe oud ben je? Je moeder kan je toch niet zomaar uit huis plaatsen? Als je minderjarig bent moet er volgens mij dingen geregeld worden door je voogd of de rechter. Weet niet precies hoe dat zit. Maar kun je niet bij de mensen om je heen hulp vragen, die weten beter hoe de situatie in elkaar zit? Ik kan en ga je geen tips geven vanachter mijn scherm.

Sterkte!

Badge

Ik ben 15

 

 

 

-onnodige quote verwijderd-

Als je 15 bent dan is je moeder verantwoordelijk voor jou, dus wat je moeder doet kan en mag helemaal niet. Vind het van die vriend ook heel slecht dat hij jou bij hem laat wonen omdat je nog minderjarig bent… Geen idee of die vriend nog thuis woont want dan vind ik het van zijn ouders ook raar dat ze niet naar de politie stappen en zorgen dat je terug kan of er een goede oplossing komt. Heb ook geen tips verder.

Hoi @Xo0223ox ,

 

We lezen dat je best wel wat heftigs doormaakt. We lezen ook dat je je nu eigenlijk geen raad meer weet. Weet dat je elke dag De Kindertelefoon kan bellen van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of je kan met ons chatten om je verhaal te delen en hopelijk kunnen we samen een oplossing vinden of een eerste stap in de richting waar jij op wilt gaan.

Groetjes,

Noa, De Kindertelefoon

Reageer