Vraag

Uit huis gaan 16

  • 30 October 2022
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Badge

Hoi 

ik ben nu 16 bijna 17 maar ik wil graag uit huis gaan. Ik was al hier van plan sinds mijn 11e . Ik heb geprobeerd te wachten tot mijn 18e maar ik kan het niet meer. Mijn band met mijn ouders vooral mijn moeder was nooit zo goed en nu kan ik het echt niet meer aan. Altijd gezeik , schelden ook soms geweld. Mijn vader is al weg gegaan. Ik had van mijn vader nooit last van maar ik was ook nooit  close met hem. Hij kan mij nu ook niet helpen, ook andere familieleden niet. Ik wil geen politie erbij betrekken.

 Ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik kan bij mijn vrienden voor een tijdje blijven maar daarna moet ik wel ergens heen. kunnen jullie mij helpen?


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Hi, als ik jou was zou ik gwn in de ochtend naar school en na school met vrienden afspreken tot laat in  de avond en dan als je thuis bent snel avondeten en dan naar je kamer. want als je op jezelf gaat wonen heb je veel geld nodig. dus je kan beter je moeder ‘gebruiken’ voor haar geld (eten, huis) en een bijbaantje nemen zodat als je wel 18 ben je zelf een huis kan gaan kopen.

Reageer