Vraag

Uit huis

  • 1 September 2020
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi ik ben een jongen en ben 15 jaar ik heb een probleem thuis. 

 Ik woon sinds twee jaar bij mijn moeder en stiefvader ivm het overlijden van mijn biologische vader. Al die jaren ging heel goed tot begin dit jaar ik kwam uit mijn depressie en ik moest nog steeds van mijn stiefvader naar een kliniek en ik wou dit niet omdat ik het naar mijn gevoel boven me slechte tijd sta. Sindsdien dit moest hoor ik steeds elke week van mijn stiefvader: Ja doe dit of doe dat het gaat echt slecht met je rotjong en zoek maar een ander huis je zoekt het maar uit ik bemoei me niet meer met je. uiteraard heb ik hier een voorbeeld voor, 2 dagen geleden kon ik in de nacht niet slapen ivm flashbacks naar een trauma het was toen ongeveer 2 uur in de nacht en ik ging omdat ik niet kon slapen een kom warme thee gezet met een film op. hierbij ging ik lekker film kijken en was het al rond 4 uur en kwam mijn stiefvader stormend de kamer binnen en vroeg waarom slaap jij nog niet, ik heb hierbij mijn situatie uitgelegd maar vroeg hij nog een keer waarom slaap je nog niet ik zei toen ik kan niet slapen, zijn reactie was hierop het gaat echt slecht met je laat jezelf opnemen weetje wat ik bemoei me niet meer met jou en zoek maar een ander huis rotjong. dit deed mij uiteraard veel pijn en kwam ik in tranen in slaap. Dit hoor ik heel vaak en wil dit niet meer horen. Ik wil graag naar een pleeggezin voor mijn eigen gezondheid en de zekerheid voordat ik uit me pan hier flip en geweld ga toe plegen.

 

Wat kan ik hiermee doen ALSTUBLIEFT HELP ME


2 reacties

Hoi Private boy,

Je kunt denk het beste met iemand (een volwassene) hierover gaan praten. Zodat die je kan helpen. Verder weet ik het niet echt want ik heb nooit zoiets meegemaakt. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Groetjes J8j8

Hoi j8j8

dat heb ik al gedaan mijn moeder en school Is al wetende van de thuis situatie. Hierbij was het ook zo Is 1 dag zo erg dat ik een hele school dag moest skippen omdat ik het even niet trok.

Dankjewel 

Groetjes Private boy

Reageer