Vraag

Tussen 4 muren #2#

  • 28 March 2019
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
beste... mensen.
Ik had een vorig topic gemaakt over tussen 4 muren dit is deel 2....
Dus me ouders..... ik besprak met me ouders dat ik ook is met vrienden wil weg gaan..... dat ik geen vrijheid krijg enz.... en toen werden ze heel kwaad..... ik zei volgens de kinderrechten heb ik recht op vrijheid ..... en toen heeft me vader gezegt dat ik me gsm moest afgeven..... ik denk nu echt erover na om weg te lopen ofso want ik hou het hier niet meer vol.... ik lucht me hart door deze website..... en ik heb gwn gevoel dat ik alles fout doe..... 😕😕😕😔🙁😞

3 reacties

Hi Lenix

Wat naar dat je je zo beklemd voelt. Ik kan me voorstellen dat je naar vrijheid zoals die van vele leeftijdsgenoten verlangt.

Bespreek je je thuissituatie weleens met een vriend(in)? Misschien hebben vrienden tips voor je. Het kan dat hun ouders ook erg beschermend waren, en dat ze tot een compromis zijn kunnen komen.

Een gesprek met een familielid kan ook helpen. Dat familielid kan eventueel jouw standpunt uitleggen aan je ouders. Heb je zo'n familielid in gedachten?

Je thuissituatie kan je ook steeds bespreken met je mentor. Je mentor kan tips geven, en eventueel met je ouders praten. Bij de KinderTelefoon kan je ook steeds terecht voor een gesprek.

Groetjes
Kenshin
hoi lenix
ik zou hier over met een docent praten die zijn meestal goed in adviezen geven. weglopen is niet de oplossing. meestal krijg je dan alleen maar meer problemen en in jou geval kan dat zijn dat je het huis helemaal niet meer uit mag voor en na school.

groetjes domi
what doesnt kill you makes you stonger.

Reageer