Ik wil dus ff trauma dumpen wat vandaag was gebeurd.
Ik was dus alleen thuis en ik wou mn frikandelbroodje opwarmen in de combi magnetron, alleen was er een probleem, ik weet maar half hoe dat ding werkt. Dus toen ik de temperatuur instelde heb ik waarschijnlijk iets opgefokt maar da wist ik toen nog niet dus toen ik een potje brawl aan het spelen was op de bank hoorde ik het brandalarm afgaan en snel naar de magnetron gerend. Toen ik het deurtje opendeed kwam er alleen maar rook uit en ik pakt snel het frikandelbroodje. Het brandalarm stond nog wel in mijn oren te krijsen dus probeerde ik op knoppie te drukken door te springen maar omdat hij op het plafond hing kon ik er nie bij. dus stoel gepakt en uitgezet. Ik heb alle deuren en ramen open gezet om de geur en rook eruit te halen zodat me moeder er nie achter komt. Daarna heb ik een glaasje water over het frikadelbroodje gekijld (er kwam legit stoom vanaf). Daarna heb ik het aangebrande bewijsmateriaal in de prullenbak in de speeltuin gejankt omdat ik bang was dat ik de prullenbak in huis zou verbranden als ik hem erin had gekijld
Dus uiteindelijk ben ik met mijn cookie and leather deodorant het hele huis gaan verfrissen om te zorgen dat mijn moeder er niet achter kwam. Maar ze kwam er uiteindelijk wel achter en nu durf ik niet meer de magnetron aan te raken.