Vraag

Transgender, gescheiden ouders en down broertje


Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal, ik vroeg me af of er mensen zijn die hetzelfde doormaken als ik. Ik ben namelijk transgender, heb gescheiden ouders en heb een broertje dat het Syndroom van Down heeft, en ik dacht dat deze combi best uitzonderlijk is. Dus heb jij dit ook of iets wat er op lijkt, laat het mij weten!!


6 reacties

heyy

 

ik heb niet helemaal hetzelfde maar k ben soort half closeted bi, gescheiden ouders, vader nooit gekend en zusje met autisme.

komt mischien half in de buurt haha

 

Reputatie 6
Badge +12

Ik denk ook dat dit zeer uitzonderlijk is, zelf heb ik het niet. Is het erg lastig?

Reputatie 3
Badge +2

Ik denk ook dat dit zeer uitzonderlijk is, zelf heb ik het niet. Is het erg lastig?

Het is net hoe je er mee omgaat, transgender zijn is wel moeilijk, daar merk ik ook het meeste van. Gescheiden ouders is irritant, maar geen ramp vind ik, ook ben ik er al aan gewend omdat het al sinds mijn vijfde is. En een broertje met syndroom van down is voor mij heel normaal, ik heb ook geen ander broertje. 
Dus ja, soms is het wel lastig, maar ik ben er aan gewend.

Reputatie 3
Badge +2

heyy

 

ik heb niet helemaal hetzelfde maar k ben soort half closeted bi, gescheiden ouders, vader nooit gekend en zusje met autisme.

komt mischien half in de buurt haha

 

Dat is eigenlijk hetzelfde alleen dan een andere versie, denk ik.

heyy

 

ik heb niet helemaal hetzelfde maar k ben soort half closeted bi, gescheiden ouders, vader nooit gekend en zusje met autisme.

komt mischien half in de buurt haha

 

Dat is eigenlijk hetzelfde alleen dan een andere versie, denk ik.

t komt er ongeveer op neer ja haha

Reputatie 6
Badge +12

Ik denk ook dat dit zeer uitzonderlijk is, zelf heb ik het niet. Is het erg lastig?

Het is net hoe je er mee omgaat, transgender zijn is wel moeilijk, daar merk ik ook het meeste van. Gescheiden ouders is irritant, maar geen ramp vind ik, ook ben ik er al aan gewend omdat het al sinds mijn vijfde is. En een broertje met syndroom van down is voor mij heel normaal, ik heb ook geen ander broertje. 
Dus ja, soms is het wel lastig, maar ik ben er aan gewend.

Aha oke. Maar je gaat er goed mee om enzo.

Reageer